Wrazenie

1. Data: 2002-05-22 14:59:56

Temat: Wrazenie
Od: "LukOMFS" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio przeglądając grupe odnosze wrażenie ze niema ona charaktery
medycznego .Opinie i porady wygłaszane tutaj mają czesto(prawie
zawsze)charakter artykulow ala Pani Domu i etc.

Oburzony

2. Data: 2002-05-22 15:17:44

Temat: Re: Wrazenie
Od: "wiechu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.Opinie i porady wygłaszane tutaj mają czesto(prawie
> zawsze)charakter artykulow ala Pani Domu i etc.
>
> Oburzony

Zgadzam się z Tobą całkowicie,lecz często lekarze lekceważą objawy.Bezsilni
pacjenci szukają pomocy
na własną rękę.Poza tym jak narazie nie zauważyłam żeby ktoś komuś
zaszkodził.
Pozdr.Kinga

3. Data: 2002-05-23 10:43:34

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co masz przeciwko Pani Domu ? (dla optymalnych ;-))
--
--------------
Krzysiek, EBP

4. Data: 2002-05-23 11:28:45

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LukOMFS" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio przeglądając grupe odnosze wrażenie ze niema ona charaktery
> medycznego .Opinie i porady wygłaszane tutaj mają czesto(prawie
> zawsze)charakter artykulow ala Pani Domu i etc.

Gdybys czytal dokladnie to szybko bys sie zorientowal kto i w jakiej
dziedzinie udziela porad o charakterze czysto medycznym. Ponadto dodam, ze w
sprawach naprawde powaznych wiekszosc porad kierowanych jest na priv. Jak
masz problem to pytaj, a jak chcesz sie podszkolic czytajac grupe to lepiej
wez podrecznik.
Wioletta Swiatek-Kwapniewska

Atlas Soboty na cd
uczulenie