Wrażilko a...

31. Data: 2013-04-30 22:54:15

Temat: Re: Wrażilko a...
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
news:51800ee1$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
a/test-627723-p22.html

> ha ha
> i jak małgoska co widzisz pod piąteczka ;>
> http://pics.kuvaton.com/kuvei/mental_disorder.jpg

To Twoja wiadomość:

f...@c...goo
glegroups.com

przejrzałem sobie cały wątek jeszcze raz- wtedy miałem cb w kf. Teraz widzę
też jego posty. Ty podlinkowałaś rysunek- niby taki test. Na kółku
oznaczonym "5" jest coś namazane- trudno zgadnąć. No i według tego "testu"
kto nie widzi piątki jest prawdopodobnie ukrytym homoseksualistą. Żart jak
żart. "Zaczepiony" przez medeę odpisałem zgodnie z prawdą, że- cytuję:
"Jedyne, z którym miałem problem- i to spory. A Ty- widzisz piątkę?"

Czyli- gdybyś nie zrozumiała: napisałem, że zgodnie z testem
mogę_być_ukrytym_homoseksualistą. Co oczywiście było żartobliwe- raczej
trudno to było traktować poważnie. W tym też wątku czepiałaś się do mnie i
do Iksi że niby to my się daliśmy na to nabrać. Nie analizowałem wypowiedzi
Iksi- piszę za siebie- trzeba było naprawdę sporo złej woli, żeby twierdzić,
że dałem się nabrać. Nic mi to nie robiło- więc nie reagowałem. Ja jeszcze
tylko w tym wątku napisałem, że powiększałem sobie to żeby coś odczytać- i
to wsio jeśli chodzi o mnie. Po 2 latach wracacie do tego z ghostem-
rzucając we mnie gównem- jak to ja niby się nabrałem a potem rzekomo
broniłem Iksi, która niby też się nabrała. Wystarczy jednak przejrzeć ten
wątek- tam niczego takiego nie ma. A co jest? Komentarz- w 100% celny-
cbneta. Zacytuję:
"
Przyciągasz jakieś g*na tylko po to aby oderagować
na męskości oraz tych, którzy ci przeszkadzają w twojej
niesatysfakcjonującej egzystencji pełnej prymitywnych
radostek.
Patologiczna Pizda.
"

Wiem, nie powinno się też odnosić do stopki- ale to wyjątkowo, pozwolisz:
"Dzisiaj nikt nic nie czyta. A jak czyta to nie rozumie a jak rozumie to
nie zapamiętuje" -S.Lem

Przecież_to_dokładnie_o_tobie

serdecznie pozdrawiam

Chiron

32. Data: 2013-04-30 22:55:27

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> "podłym i zawistnym pól- debilem. Zwykłym skurwysynkiem,"

To_gdzie_tam_się_dałem_nabrać_i_szedłem_w_zaparte?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

33. Data: 2013-04-30 23:04:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Apr 2013 21:50:12 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> hehe on jest uodporniony na mój jad :)))

Jaki tam jad - gdymy myslała o Tobie jadowicie, to być kąsała, a nie
gryzła.
--
XL

34. Data: 2013-04-30 23:12:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> To_gdzie_tam_się_dałem_nabrać_i_szedłem_w_zaparte?

Wybacz, ale wobec nieuczciwosci niesymetrii interesu:
Jesli pokaze: to on przyzna racje.
Jesli nie pokaze: "jesteś zwykłym, podłym i zawistnym pól- debilem. Zwykłym
skurwysynkiem"
Nie moge isc Ci teraz na reke skoro tak niecnie chciales mnie wyruchac.

35. Data: 2013-04-30 23:13:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Apr 2013 22:54:15 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> "Dzisiaj nikt nic nie czyta. A jak czyta to nie rozumie a jak rozumie to

Ano.
--
XL

36. Data: 2013-04-30 23:18:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Apr 2013 23:12:57 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
> skurwysynkiem"
> Nie moge isc Ci teraz na reke skoro tak niecnie chciales mnie wyruchac.

Kolejny unik.
Człowiek pewien swoich racji ZAWSZE jest w stanie je wyłożyć.
--
XL

37. Data: 2013-04-30 23:48:46

Temat: dla żartobliwych i żartujących
Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-30 20:35, ZOŁZA pisze:

a/test-627723-p22.html
----------------------
medea napisał(a):
Obstawiamy, kto widzi, co jest na piątce?
Mój kandydat chiron
chiron:
Jedyne, z którym miałem problem- i to spory. A Ty- widzisz piątkę?
xl:
83
chiron:
No wiem, ale to jedyny, który musiałem powiększyć, _żeby zobaczyć:-)_
xl:
A ja tylko zmrużyłam oczy - i o!
;-PPP
chiron:
_Ja myślę, że ta druga cyfra jest po prostu celowo niewyraźna. To
może być 3, 8,5- czyli jest to test celowy:-)_
xl:
Oczywiście 3-)(...)
Podobnie w punkcie 5 mogłoby chodzić o potencjalną żydofobię - na wyżej
opisanej zasadzie PRAWIE NIKT nie bedzie widział (bo nie będzie chciał
widzieć), co jest w kółku.
:-/
vonBraun :
Sprawdziłem przy użyciu selektywnej zamiany kolorów w Corelu. Tam NIC
NIE MA. Każda inna tablica daje sie sporwadzić przy uzyciu tej metody do
czytelnej cyfry.
Idea testu IMHO genialna.
xl:
Jak dokładne było Twoje próbkowanie? - na takim malym obrazku?
Nie dasz rady sprowadzic tej tablicy do czytelnej w skali szarości
cyfry. Inne tak.
vonB:
Tu nie chodzi o "próbkowanie" test bada czy w konfrontacji z własnymi
emocjami naciągniesz swoja percepcję czy nie :-)
To dość podstawowe kryterium. Jeśli ktoś ulega presji emocjonalnej i
zacznie widzieć coś czego nie ma (bo z tym mu lepiej) -jest to
wskazówka, że nie nadaje się do pracy w której NIEZWYKLE trudno jest
uzyskać obiektywizm - własne potrzeby i emocję będą wtedy rzutowane na
pacjenta - podobnie jak na tą kolorową kropę. I nawet bedzie sie
wydawało że coś tam "widac". A widac będzie nie to CO JEST ale to co się
CHCE.
medea:
No wiem, wiem, chcesz udowodnić, że potrafisz widzieć więcej niż inni.
Ta Twoja czułość na barwy i te sprawy. ;-P
xl:
Ja po prostu widzę. O "podrasowywaniu" pisałam tylko dlatego, zeby inni
NIE WIDZĄC mogli SIĘ przekonać że to, co ja WIDZĘ, tam rzeczywiście jest.
medea:
Ja nie noszę i nigdy nie nosiłam okularów, nie mam też żadnej innej wady
wzroku niewymagającej okularów.
Niczego tam nie ma, Iksi.
xl:
_Skoro widzę, to jest 3-)_
medea:
A w takich właśnie, kiedy się upierasz przy jakiejś bzdurze, ponieważ
nie potrafisz przyznać się do błędu albo do tego, że dałaś się nabrać,
czyli jednym słowem do tego, że jesteś tylko zwykłym człowiekiem. Gdybyś
tylko mogła, to świat do góry nogami byś przewróciła, żeby tylko na
swoim postawić.
xl:
Widzę tam 83 - ósemka jest większa, a trójka mniejsza, nieco przyklejona do
ósemki i trochę niżej od niej, tak ze nawet początkowo myślałam, że to
zachodzące na siebie dwie ósemki - pierwsza większa (co do wielkości
dokladnie jak cyfry w innych obrazkach), druga mniejsza.
Kolorystyka tych cyfr jest z większą domiancją brązu, czyli z mniejszym
xl:
Chcesz wiedzieć, co ja widzę, skoro nawet w "83" nie jestes w stanie
uwierzyć?
medea:
To niezupełnie to samo. Ja przecież wierzę, że Ty coś widzisz albo
przynajmniej się starasz. ;-)
xl:
Widzę, ale ponieważ inni nie widzą, to starałam się nie widzieć - ale
się nie udaje.

----
no, mnie w tym temacie o nic więcej jak to nie chodziło.
branoc

38. Data: 2013-04-30 23:51:18

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zwykłym
> skurwysynkiem"
> Nie moge isc Ci teraz na reke skoro tak niecnie chciales mnie wyruchac.

Rzucasz gównem- blefujesz, a jak Cię sprawdzam- mówisz, że nie pokażesz
kart. Zła wiadomość jest taka, że KAŻDY- kto tylko chce- może sobie to sam
przeczytać. A tam niczego, co mi zarzucałeś- nie ma. Z drugiej strony w
jednym się myliłem: uznałem, że to Ty kręcisz Izą. W sumie tak też jest-
jednak w moim przkonaniu to ona Tobą bardziej niż Ty ją. W sumie- oboje
macie to, na co zasłużyliście: siebie samych.
A jakbyś miał odrobinę choć honoru- to byś w tym momencie przyznał, że dałeś
się wpuścić Izie. No ale nie liczę na to. Nadal będziesz rzucać gównem-
taki już jesteś i pewno się nie zmienisz.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

39. Data: 2013-05-01 00:06:05

Temat: Re: dla żartobliwych i żartujących
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piszę nad cytatem- dla czytelności. Gdzie_tu_dałem_się_wpuścić? I na dodatek
upierałem się i wzajemnie z Iksi w tym wspierałem? Proszę o wskazanie. W tym
momencie robisz dokładnie to, o co oskarżałaś Iksi i mnie: palnęłaś
babola, i próbujesz wmówić wszystkim wokół, że masz rację. Fakty są jednak
spisane- i nieubłagalnie wskazują, że albo rzeczywiście masz problem ze
zrozumieniem tekstu, albo nie potrafisz przyznać się do błędu.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

40. Data: 2013-05-01 00:30:28

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 30 Apr 2013 20:00:17 +0200, Ghost napisał(a):

> ...chiron tak do mne inapisal:
>
> "jesteś zwykłym, podłym i zawistnym pól- debilem. Zwykłym skurwysynkiem, "
>
> Bo mu przypomnialem, ze widzial literki na tescie na nie-homo.

Hmmm... Jestem na to wszystko zbyt 'wrażilka' i zbyt głupia, by pojąć te
Wasze spory. Chłopy, weźcie się w garść!

PS Maj się zaczął, hurra! :)

M.

Seksualne tabu a przemoc totalna.
O globalizmie