Wróciłam!

121. Data: 2004-01-23 20:02:34

Temat: Re: (Wróciłam!) Łubin->roślinoholizm
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości
news:burt8b$jk$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w

W sumie lista chciejstw zielonego badziewia długa.

> To ja z Wami nie jadę.
> Przed oczami mi tym wózkiem będziesz majgał , a ponieważ miejsca mało już
> mam , zazdrość mnie zeżre ;-)
> Ewooooo T.!Poproszę o krótki kurs "Jak się nie dać złamać chciejstwom" ;-)
>
> Pozdrawiam rozpaczliwie słabo

Jesteś przypadkiem beznadziejnym i żadna pomoc nie jest tu możliwa. No chyba
że specjaliści z NFZ...;-)

Pozdrawiam dawno się poddawszy, Basia.

122. Data: 2004-01-23 20:11:36

Temat: Re: (Wróciłam!) Łubin
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:

> To ja z Wami nie jadę.
> Przed oczami mi tym wózkiem będziesz majgał , a ponieważ miejsca
> mało już mam , zazdrość mnie zeżre ;-)

Spokojnie, w Krzywaczce (na szczęście?) wszystkiego nie mają :-)

Pozdrawiam,
Grzeisek
--
Pewien rycerz, gdy wrócił spod Troi,
słodkich pieszczot nie skąpił dziewoi.

123. Data: 2004-01-23 23:05:16

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
w wiadomości news:burt8b$jk$2@nemesis.news.tpi.pl...

> To ja z Wami nie jadę.
> Przed oczami mi tym wózkiem będziesz majgał , a ponieważ

Miej litość, chcesz mnie kieć na sumie...
Kurczę, było trzymać kubek z dala od ust;-)
Właśnie stanęła mi przed oczami wizja majgającego Grzesia:-)

> Ewooooo T.!Poproszę o krótki kurs "Jak się nie dać złamać
chciejstwom" ;-)

Plaster na usta, opaska na oczy, zatyczki do uszu i możesz
jechać:-) Tylko kto bedzie prowadził?
No i Ewa - koniecznie :-) Albo jeszcze lepiej Tomek, zdołuje
Cie przy pierwszym badylu;-) (Tomek nie podczytuj)

Czasem to się nawet cieszę, że mam jeszcze tyyyle
trawnika:-)

Pozdrawiam
Marta

124. Data: 2004-01-24 08:11:35

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> writes:

> Miej litość, chcesz mnie kieć na sumie...
> Kurczę, było trzymać kubek z dala od ust;-)
> Właśnie stanęła mi przed oczami wizja majgającego Grzesia:-)

Czy u Was 'majgać' to to samo co u nas 'majdać'? Czy to też inna
pisownia 'migać'? :-)

> Czasem to się nawet cieszę, że mam jeszcze tyyyle trawnika:-)

No, to jest jedynie słuszne zastosowanie trawnika...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewna Christiana, co żyła w Brunszwiku,
Kochanków młodych miała bez liku.

125. Data: 2004-01-24 09:20:57

Temat: Re: (Wróciłam!) Łubin a teraz kopytnik :)
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> wrote in

> Male zolte kwiatuszki?
> Male - ok.
> Ale zolte?
> I trawnik niszczy??
> Ty aby na pewno o kopytniku? :-)
> A jesli tak, to o ktorym? :-)

Tak! Listki okrągłe, ciemnozielone. Taka soczysta zieleń. Kwiatki żółte.
Roślina niziuteńka na ok 5-6 cm.Chodziło mi o to, że rośnie zamiast
trawnika. W ub. roku wyrwałam parę metrów tego chwastu i posiałam nowy
trawnik, na którym już kopytnik nie odrosnął. W tym roku z Bożą pomocą wydrę
pozostałe 60 metrów.
Anka

126. Data: 2004-01-24 09:40:59

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> trawnika. W ub. roku wyrwałam parę metrów tego chwastu i posiałam nowy
> trawnik, na którym już kopytnik nie odrosnął. W tym roku z Bożą pomocą

Hmmm... przypadkiem nie piszesz o ziarnopłonie wiosennym, bo kopytnik to na
pewno nie jest? Czy to jest zielone przez cały sezon, czy późną wiosną
znika? Ziarnopłon to ładna urocza roslinka, ładniejsza od trawnikowej trawy.

Pozdrawiam,
Kaśka

127. Data: 2004-01-24 09:40:59

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

128. Data: 2004-01-24 14:14:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> wrote in message

> Tak! Listki okrągłe, ciemnozielone. Taka soczysta zieleń. Kwiatki żółte.
> Roślina niziuteńka na ok 5-6 cm.

Czy wyglada tak?
http://www.invasive.org/browse/detail.cfm?imgnum=230
8044

> [...]
> trawnik, na którym już kopytnik nie odrosnął. W tym roku z Bożą pomocą wydrę

Ja bym robil na odwrot - wydzieral trawnik a sadzil ten "chwast".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

129. Data: 2004-01-24 14:15:03

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:m265f1zryg.fsf@sapijaszko.net...

Grzesia:-)

> Czy u Was 'majgać' to to samo co u nas 'majdać'? Czy to
też inna
> pisownia 'migać'? :-)

Ja mówię majdać, ale Teresy majgac skojarzyło mi się z
machać:-)
W tym kontekście w oczy kłuć:-)

trawnika:-)

> No, to jest jedynie słuszne zastosowanie trawnika...

Oczywiście:-)

Pozdrawiam
Marta plus nowy szpadel:-)))

130. Data: 2004-01-24 19:42:05

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
na
> pewno nie jest? Czy to jest zielone przez cały sezon,

Tak.

czy późną wiosną
> znika? Ziarnopłon to ładna urocza roslinka, ładniejsza od trawnikowej
trawy.

Nie zanika, tylko przestaje kwitnąć i jest głuszone przez inne chwasty.
Zresztą ogród reaktywuję dopiero od roku. Roslina rośnie w cieniu od płn.
Anka

> Pozdrawiam,
> Kaśka

pomysl na podpore dla duzego pnacza potrzebny
Trzmiele ,leszczyna
zdjęcia
moje fotki
Jak to się nazywa po polsku?