Wróciłam z pokazu makijażu ARTDECO

1. Data: 2003-12-29 19:53:34

Temat: Wróciłam z pokazu makijażu ARTDECO
Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wróciłam z pokazu makijażu ARTDECO, na który zapisałam się
odpowiednio wcześniej. Chcę dodać, że dość często /w miarę możliwości/
chodzę na tego typu pokazy. Zawsze staram się podpatrzeć tajniki makijażu,
poza tym dobór kosmetyków - to że robi to za mnie ktoś kompetentny, bardzo
ułatwia mi później ewentualne zakupy - nie są na wyczucie:) Dzisiaj wróciłam
mało zadowolona - oczy i usta w porządku, ale "tapeta"- o zgrozo, ile tego
było! w dodatku źle rozprowadzony fluid i chyba akurat nie dla mojej cery -
robił tak złe wrażenie, że po przyjeździe do domu od razu zmyłam wszystko.A
jak to jest u Was - chodzicie na takie malowanie? Wracacie zadowolone? Bo ja
dzisiaj stwierdziłam, że sama umiem się lepiej pomalować, no a już na pewno
dokładniej. Skąd wynika to, że raz jestem super zadowolona, innym razem
wcale - przeważnie na jedną osobę przypada pół godziny, przecież przez ten
czas wizażystka /pewnie dobra powiecie:)/ potrafi cuda wyczarować ;)
Dzisiaj polecę bazę pod cienie tej firmy /baza jest droga, ale bardzo
wydajna, efekt to też nieznaczne rozświeltlenie, super pachnie / oraz fluid
antybakteryjny nawilżająco - tonujący BeNeW firmy Pollena Ewa S.A., stosuję
do cery bardzo suchej. Pozdrawiam - Magnolia.

1. Data: 2003-12-29 20:05:42

Temat: Re: Wróciłam z pokazu makijażu ARTDECO
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

oraz fluid
> antybakteryjny nawilżająco - tonujący BeNeW firmy Pollena Ewa S.A.,
stosuję
> do cery bardzo suchej. Pozdrawiam - Magnolia.

zainetersowal mnie ten fluid:)
nie powoduje uczulenia? wyczytalam na esentii ze jest do cery tlustej i
mieszanej oraz tradzikowej, wiec chyba nie bardzo do suchej?

pozdr

1. Data: 2003-12-29 20:11:34

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

fluid
> zainetersowal mnie ten fluid:)

Tak jest napisane na tubce:do cery tłustej, mieszanej i z problemami
trądzikowymi. Ja mam ogólnie cere mieszaną, ale ostatnio bardzo, bardzo
suchą i nakładam ten fluid z powodzeniem /rozcieram zwilżoną gąbeczką/. Bez
porównania np. z Maybelline, który kupiłam sobie w letniej promocji i
oddałam szwagierce. Jest do kupienia np. w Tesco, wraz z pozostałymi
kosmetykami z tej serii. Fluid mam wrażenie nawilża cerę /to też jest na nim
napisane/, no mi ogólnie bardzo odpowiada.Magnolia.

1. Data: 2003-12-29 20:12:00

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"NelaBad" <m...@p...com> wrote in message
> [...]
cery -
> robił tak złe wrażenie, że po przyjeździe do domu od razu zmyłam wszystko.

jaka firma organizowala pokaz?

zauwazylam, ze 'profesjonalne' wizasystki tak sie lubuja w uzywaniu bardzo
duzej ilosci podkladu i to czesto zbyt ciemnego. Tez to zauwazylyscie?

Marlene

1. Data: 2003-12-29 20:16:56

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

/ciach/
> jaka firma organizowala pokaz?

Pokaz i kosmetyki ARTDECO.

> zauwazylam, ze 'profesjonalne' wizasystki tak sie lubuja w uzywaniu bardzo
> duzej ilosci podkladu i to czesto zbyt ciemnego. Tez to zauwazylyscie?

Dla mnie to przesada, postarza o ładnych kilka latek i sztucznie wygląda
przede wszystkim. Nie lubię za dużo, jak dzisiaj. Ostatnio byłam na pokazie
Privi i wróciłam zachwycona, więc można ładnie, a można DUUUŻO podkładu:)
Magnolia.

1. Data: 2003-12-29 20:28:32

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez porównania np. z Maybelline, który kupiłam sobie w letniej
> promocji i oddałam szwagierce.

o ktorym Maybelline mowisz? moze 'Non Stop'? (mialam go dawno temu i do dzis
pamietam ten szajs :) )

Marlene

1. Data: 2003-12-29 20:52:03

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlene wrote:
> "NelaBad" <m...@p...com> wrote in message
>
> o ktorym Maybelline mowisz? moze 'Non Stop'? (mialam go dawno temu i
> do dzis pamietam ten szajs :) )
>
> Marlene

Z moich doświadczeń wynika, że podkłady Maybelline (niezależnie od nazwy) są
kiepskie. Nie kosztują dużo i niestety, w tym przypadku sprawdza się zasada,
że jaka cena taka jakość.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-29 21:24:09

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z moich doświadczeń wynika, że podkłady Maybelline (niezależnie od nazwy)

> kiepskie.

kiedyś byłam bardzo zadowolona z ich podkładów, szczególnie z podkładu Great
Wear. True Illusion też był OK. ale juz ich nie produkują, a w zamian są
wersje dużo gorsze "udoskonalone"... :(

1. Data: 2003-12-29 21:45:39

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nim
> napisane/, no mi ogólnie bardzo odpowiada.

dzueki, w takim razie bo cena z tego co widzialam na esentii tez nie jest
zabojcza, byc moze sie skusze. Moja cere w simie, przy ogrzewaniu centralnym
okropnie jest zasuszona wiec bedzie tak na mnie dzialal ten fluid jak na
Tobie ;)

pozdr
i chyba dobranoc ;)

1. Data: 2003-12-29 22:03:33

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marlene" <0...@w...pl> napisał w wiadomości

> "NelaBad" <m...@p...com> wrote in message
>
> o ktorym Maybelline mowisz? moze 'Non Stop'? (mialam go dawno temu i do
> [...]

bielizna w necie
Szukam.
zdjecia?
Polecam artykuly