Wroclaw-dobry fryzjer

1. Data: 2005-01-22 11:06:23

Temat: Wroclaw-dobry fryzjer
Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie we Wroclawiu jest jakis dobry salon fryzjerski? Ile kosztuje tam
koloryzacja,balejaz wraz z obcieciem? Jesli ktos sie orientuje to prosze o
odpowiedz

Dzieki i pozdrawiam

1. Data: 2005-01-22 11:16:33

Temat: Re: Wroclaw-dobry fryzjer
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "avanti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Gdzie we Wroclawiu jest jakis dobry salon fryzjerski? Ile kosztuje tam
> koloryzacja,balejaz wraz z obcieciem? Jesli ktos sie orientuje to prosze o
> odpowiedz

Ja polecam swoją fryjerkę p . Monikę ze Studia Urody Prestiż. Mieści się ono
na al. Hallera 104 A. Tel 363-39-08. (Tam są dwie fryzjerki, ale drugiej nie
polecam). Według mnie p. Monika mą świetną rękę do kolorów, ja jestem świeżo
po wizycie i cały czas gapię się w lustro z wyrazem rozanielenia na twarzy.
Poza tym ślicznie ścina. Uprzedzam jednak, że cena za koloryzację nie jest
niska - !60 zł za włosy długie (koloryzacja + balejaż + obcięcie). Pracuje
na kosmetykach L'Oreal i Matrix.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-01-22 13:22:22

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje bardzo serdecznie :)

1. Data: 2005-01-22 13:37:12

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecę "Szalone nożyczki", taki niepozorny zakładzik fryzjerski,
wielokrotnie zresztą chwoalony tutaj na grupie. Ceny są bardzo niskie w
stosunku do jakości. Ostatnio za balejaż (jeden kolor-blond) zapłaciłam
40zł. Polecam!

1. Data: 2005-01-22 16:32:45

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> Poza tym ślicznie ścina. Uprzedzam jednak, że cena za koloryzację nie jest
> niska - !60 zł za włosy długie (koloryzacja + balejaż + obcięcie).

Ta cena, to 160 zł, a nie 60 z wykrzyknikiem, jak mi się wcześniej napisało.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd, ale uprzedzałam, że drogo :) W świetle
podanej przez Skapulę kwoty z "Szalonych Nożyczek", to wychodzi wręcz
warszawska cena :(

Ale ja jestem tak zadowolona z usług, że pozostanę wierna.

1. Data: 2005-01-22 18:14:16

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"avanti" <a...@o...pl> wrote in message
> Gdzie we Wroclawiu jest jakis dobry salon fryzjerski? Ile kosztuje tam
> koloryzacja,balejaz wraz z obcieciem? Jesli ktos sie orientuje to prosze o
> odpowiedz

Polecam salon Ines (budynek przy Legnickiej na przeciwko TGG :-)) i Justyne,
ktora fantastycznie tnie, baaardzo za nia tesknie :-)
Balejaz mialam robiony tam raz 2 lata temu, kosztowal wtedy 150 zl. Bylam
bardzo zadowolona z efektu.
Salon pracuje na kosmetykach Goldwell.

ss

1. Data: 2005-01-22 19:22:59

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> [...]
> Przepraszam za wprowadzenie w błąd, ale uprzedzałam, że drogo :) W świetle
> podanej przez Skapulę kwoty z "Szalonych Nożyczek", to wychodzi wręcz

Ja w salonie koło Astry (nie pomnę nazwy, ale to w tych takich "domkach"
gdzie piekarnia, pizzeria i akcesoria łazienkowe) płaciłam za podcięcie
i balejaż dwukolorowy 200. Fakt, że zrobione było mistrzowsko, ale...
też chętnie znajdę coś tańszego. ;]

Karola

1. Data: 2005-01-22 23:51:47

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja w salonie koło Astry (nie pomnę nazwy, ale to w tych takich "domkach"
> gdzie piekarnia, pizzeria i akcesoria łazienkowe)

Toż to moje tereny...
Ja bardzo się zraziłam do tego salonu...Poszłam tam tylko na podcięcie, fakt
nie umówiłam sie wczesniej......
Pani z łaską podcięła mi włosy, jednak najbardziej zraziło mnie to, w jaki
sposób je szarpała (mam bardzo delikatne i cieniutkie włosy, które ciężko
rozczesać). Z żalem myślałam o tym ile ich stracę na tej wizycie...a potem
potraktowała je tak gorącym strumieniem powietrza...że myślałam, że głowe
mi poparzy...

płaciłam za podcięcie
> i balejaż dwukolorowy 200. Fakt, że zrobione było mistrzowsko, ale...

ja zapłaciłam tylko około 20 zł (jakaś promocja była)....ale nigdy
więcej...

pozdrawiam
---
skapula

1. Data: 2005-01-23 17:51:23

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim za sugestie.w sumie zawsze jestem sklonna zaplacic wiecej a
byc zadowolona.gorzej jak czasami wywali sie kase a jakosc slaba.dlatego
potrzebowalam czyjejs opini :) dzieki serdeczne

pozdrawiam

1. Data: 2005-01-24 12:45:36

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

avanti napisał/a w news:ct0oem$hv$1@nemesis.news.tpi.pl:

> dzieki wszystkim za sugestie.

Odpisuj pod cytatem.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Bielenda
Sińce pod oczami!!! PRECZ
laserowe wybielanie zębów
Zapuszcanie włosów a fryzjer.