Re: Wrocław - pedicure - gdzie?

From: Dunia <d...@n...o2.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Wrocław - pedicure - gdzie?
Date: Mon, 26 Jan 2004 14:27:00 +0100

Abigail wrote:

> nie bardzo drogo; tylko luksus pedicure sam w sobie ;-) Będę wdzięczna za
> wszelkie informacje czysto subiektywne - atmosfera, obsługa, czystość itd. A
> jeśli przy okazji o cenach wspomnicie - tym lepiej się przygotuję.

Ja chodze zawsze do gabinetu Juwil na placu Pilsudskiego, podawalam tu
kiedys numer tel. Robie tam wszystko ;) Pedicure robia tylko
kosmetyczny, czyli nie wycinaja odciskow np.
Gabinet jest taki bardziej 'domowy' niz elegancki, stale klientki, panie
pamietaja stan Twojej skory i imie malzonka ;) Mnie ta atmosfera
odpowiada, zwykle jestes sama w gabinecie. Jesli chodzi o higiene, to do
pedicuru uzywa sie np. jednorazowych tarek i pumeksu, tak wiec nie mam
zarzutow. Panie sa baaaardzo sympatyczne i potrafia swietnie doradzic w
kazdym wzgledzie, jesli chodzi o urode.

Ceny nie pamietam, chyba cos kolo 40 zl. Jesli bedziesz sie tam wybierac
to umow sie do pani Ani lub pani Andzeliki.

Tak wiec - gabinet bynajmniej nie luksusowy, ale ceny bardzo przystepne
i czuje sie tam bardziej jak u przyjaciolki na plotach niz w gabinecie -
u mnie to kolosalny plus.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford