Wrocław - pedicure - gdzie?

1. Data: 2004-01-26 12:29:15

Temat: Wrocław - pedicure - gdzie?
Od: "Abigail" <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Dziewczęta (i Chłopcy, jeśli są :)

zamierzam podarować sobie odrobinę luksusu - poradźcie gdzie najlepiej
wybrać się na pedicure? macie jakieś doświadczenia? Odrobina luksusu znaczy:
nie bardzo drogo; tylko luksus pedicure sam w sobie ;-) Będę wdzięczna za
wszelkie informacje czysto subiektywne - atmosfera, obsługa, czystość itd. A
jeśli przy okazji o cenach wspomnicie - tym lepiej się przygotuję.

Dziękuję z góry i pozdrawiam bardzo ciepło (mróz trzaska :)

A.

1. Data: 2004-01-26 13:27:00

Temat: Re: Wrocław - pedicure - gdzie?
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Abigail wrote:

> nie bardzo drogo; tylko luksus pedicure sam w sobie ;-) Będę wdzięczna za
> wszelkie informacje czysto subiektywne - atmosfera, obsługa, czystość itd. A
> jeśli przy okazji o cenach wspomnicie - tym lepiej się przygotuję.

Ja chodze zawsze do gabinetu Juwil na placu Pilsudskiego, podawalam tu
kiedys numer tel. Robie tam wszystko ;) Pedicure robia tylko
kosmetyczny, czyli nie wycinaja odciskow np.
Gabinet jest taki bardziej 'domowy' niz elegancki, stale klientki, panie
pamietaja stan Twojej skory i imie malzonka ;) Mnie ta atmosfera
odpowiada, zwykle jestes sama w gabinecie. Jesli chodzi o higiene, to do
pedicuru uzywa sie np. jednorazowych tarek i pumeksu, tak wiec nie mam
zarzutow. Panie sa baaaardzo sympatyczne i potrafia swietnie doradzic w
kazdym wzgledzie, jesli chodzi o urode.

Ceny nie pamietam, chyba cos kolo 40 zl. Jesli bedziesz sie tam wybierac
to umow sie do pani Ani lub pani Andzeliki.

Tak wiec - gabinet bynajmniej nie luksusowy, ale ceny bardzo przystepne
i czuje sie tam bardziej jak u przyjaciolki na plotach niz w gabinecie -
u mnie to kolosalny plus.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-01-26 23:21:18

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abigail" <a...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
znaczy:
> nie bardzo drogo; tylko luksus pedicure sam w sobie ;-)

Ja mogę polecić trzy sprawdzone miejsca. Ceny wahają się tam między 40 a 50
zł.

1. M.B. LAFFSON COSMETICS - Studio pielęgnacji paznokcia
ul. Na Ostatnim groszu 6
tel. 351-94-62

2. Babor ul. Kazimierza Wielkiego 51 tel. 34-386-18

i moje najulubieńsze miejsce ;)
3. Nail Tpis Studio, ul. Powstańców Śl. 122
tel. 367-70-73

pozdrawiam, misiczka

--
Popełnić błąd, to jeszcze nie tragedia.
Tragedią jest uporczywe trwanie przy tym błędzie.

1. Data: 2004-01-27 08:55:47

Od: "Abigail" <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam bardzo, już się umówiłam.

Pozdrawiam :-)