Wrzody,nerwica żołądka, trzustka ??

1. Data: 2006-06-08 09:51:44

Temat: Wrzody,nerwica żołądka, trzustka ??
Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz dopiero na poniedziałek (wrrrr....)

ból żołądka
gorączka 37,2
osłabienie
"puste" wymioty
ból pełnego żołądka

pomaga picie rumianku

Coś, jakby wrzody, ale nie bardzo.
Może nerwica żołądka, a moze coś innego??

Ktoś wie co to moze być??

Agnes

2. Data: 2006-06-08 10:16:34

Temat: Re: Wrzody,nerwica żołądka, trzustka ??
Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> pomaga picie rumianku
>
> Coś, jakby wrzody, ale nie bardzo.
> Może nerwica żołądka, a moze coś innego??

Zatrucie też mi do tego pasuje :(
2 dni bólu po jedzeniu dziś już jest lżej, ale jeszcze ćmi

Agnes

3. Data: 2006-06-08 10:45:46

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Agnes" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Zatrucie też mi do tego pasuje :(
> 2 dni bólu po jedzeniu dziś już jest lżej, ale jeszcze ćmi
>
> Agnes
Przeczytaj co napisałem w temacie dieta na "odgazowanie", Ciebie to właśnie
dotyczy.....
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-06-08 11:16:04

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agnes" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Przeczytaj co napisałem w temacie dieta na "odgazowanie", Ciebie to
> właśnie dotyczy.....
> Pozdrawiam Jurek M.
Nie do końca o taką odpowiedź mi chodzi. Rozumiem
to co napisałaeś i oczywiście masz rację. Chodzi mi o
to, ze nie wiem co to moze być, czy wrzody, czy moze zatrucie?
Nie wiem co teraz jeść, żeby objawy się nie nasiliły.
Jeżeli wróci ostry ból żołądka pewnie pójde na pogotowie,
może dadzą coś, co na to pomoze. na razie do lekarza
jestem zapisana dopiero na poniedziałek. Zjadłam dziś
twarożek i wypiłam herbate. Już mnie tak nie boli, ale cały
czas jeszcze "ćmi". Jak dobrze pójdzie to już nic mi
nie będzie w poniedziałek, ale nie będę wiedziała co to było,
jakie mogą być konsekwencje itd..

Agnes

5. Data: 2006-06-08 11:27:05

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy rosół to dobry pomysł?

Już mnie głowa boli z głodu

Agnes

6. Data: 2006-06-08 12:34:27

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy rosół to dobry pomysł?
>
> Już mnie głowa boli z głodu
>
> Agnes
Jedz mięso, kiełbasę, sery, śmietanę (nawet tłustą, świetna na żołądek, tzw.
dieta Sippego), podroby, a przede wszystkim jajka, w jakiej kolwiek postaci.
Ogranicz pieczywo, a jeżeli musisz je jeść, to tylko czarne, gruboziarniste
i nie świeżutkie. Mozesz dużo pić, wody, herbaty, kawę - nie pij soków.
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2006-06-08 12:49:39

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ogranicz pieczywo, a jeżeli musisz je jeść, to tylko czarne,
> gruboziarniste i nie świeżutkie. Mozesz dużo pić, wody, herbaty, kawę -
Bardzo dziękuję :D

Agnes

8. Data: 2006-06-08 13:07:30

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

Rosółu do woli...a śmietane tłustą pij na czczo ,spełnia świetnie rolę
ochrony śluzówki żołądka, dużo lepiej niż siemię lniane, które poza
tłuszczem i dużą ilością węglowodanów nic nie posiada. A śmietana ma
wartościowe białko, bardzo wartościowy tłuszcz i sporo witamin, węglowodanów
tylko 3,5 g w 100 g produktu.
(Ja od lat zjadam lub wypijam 20 l śmietany miesięcznie (ok. 700 g
dziennie).
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2006-06-08 14:05:47

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> (Ja od lat zjadam lub wypijam 20 l śmietany miesięcznie (ok. 700 g
> dziennie).

Pewnie masz prosto od swojej krowy?

--
Kaja

10. Data: 2006-06-08 15:01:39

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
j...@n...pl napisał(a):

> (Ja od lat zjadam lub wypijam 20 l śmietany miesięcznie (ok. 700 g
> dziennie).

Pewnie masz prosto od swojej krowy?

A od kiedy Kaju krowa daje śmietanę?...:)))
Nie, nie mam swojej krowy...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

Gdzie wykonac takie testy
Radziwill: lekarz czy...