Wschód vs Zachód

21. Data: 2009-12-22 19:57:25

Temat: Re: Wsch?d vs Zach?d
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> a co w Twojej metaforze oznacza chlewik?
> ___
> Iza

W kontekście tego co pisałem w wątku, jesteś stadna, niedorobiona,
bezosobowości, prymitywna, jak z jakieś zabitej dechami wiochy, gdzie
chłop niewiele się różni od krowy którą doji. W świecie ludzkim
większe są różnice niż w świecie zwerzęcym , mniej się różni mucha od
konia niż profesor od wieśniaczki, gdyż to są zupełnie inne światy i
oba siebie nie lubią. Jesteś świnką z chlewika gdzie byle wikary sobie
włoży i zdecyduje za ciebie kiedy się oświnisz, a kiedy będziesz mu
niepotrzebna.

22. Data: 2009-12-22 20:06:36

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Gru, 20:57, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> oba siebie nie lubią. Jesteś świnką z chlewika gdzie byle wikary sobie
> włoży i zdecyduje za ciebie kiedy się oświnisz, a kiedy będziesz mu

Jak wyjdziesz kiedyś wreszcie z tego szpitala, to zapraszam cię na
pyszny posiłek i deser, zobaczysz jak miło jest byc w stadzie - może
nawet zmienisz zdanie o mnie ;)
___
Iza

23. Data: 2009-12-22 20:14:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Jak wyjdziesz kiedyś wreszcie z tego szpitala, to zapraszam cię na
> pyszny posiłek i deser, zobaczysz jak miło jest byc w stadzie - może
> [...]

Widzisz człowiek ma godność, i to dzieki niej docenia swoją wartość ,
taka kobieta decyduje o swoim życiu. A mnie po co znać kolejną świnkę
z tej chodowli gdzie chodowca decyduje o jej życiu i o najbardziej
prywatnej dziedzinie, a mianowicie kiedy świnkę rozmnożyć.

24. Data: 2009-12-22 20:24:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
d.googlegroups.com...

> Trafiłem, trafiłem, bo świnki nie pojmują metafor.;)- Ukryj cytowany
tekst -

Metafora z GWna.

25. Data: 2009-12-22 20:27:05

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
c.googlegroups.com...

Argumentacja na poziomie nierozpuszczonej do końca globulki mimo trącania
przez chuja.

26. Data: 2009-12-22 20:30:48

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Gru, 21:14, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> prywatnej dziedzinie, a mianowicie kiedy świnkę rozmnożyć.- Ukryj cytowany tekst -

Już ci pisałam,że w tej materii żaden człowiek mi nie dyryguje
___
Iza

27. Data: 2009-12-22 20:38:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

Ważna

> Już ci pisałam,że w tej materii żaden człowiek mi nie dyryguje
> ___
> Iza

Ta ......to co popierasz brak wyboru przez kobietę w dziedzinie
aborcji, czyli jej ubezwłasnowolnienie .?

28. Data: 2009-12-22 20:41:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
c.googlegroups.com...

> Argumentacja na poziomie nierozpuszczonej do ko?ca globulki mimo tr?cania
> przez chuja.

O wieprza wikary wysłał, jebniętek prądem, żeby głośno kwiczał.

29. Data: 2009-12-22 20:45:57

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Gru, 21:38, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Ta ......to co popierasz brak wyboru przez kobietę w dziedzinie
> aborcji, czyli jej ubezwłasnowolnienie .?- Ukryj cytowany tekst -

Napisałes jakiś post temu,że ludzie za to że nie wspierają głodujących
dzieci zostana
pociągnięci do odpowiedzialności....czy coś w tym tonie,grunt,że o to
chodziło.
Pytam wiec kto miałby ich pociągnąc do tej odpowiedzialności?
___
Iza

30. Data: 2009-12-22 20:46:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> Dnia Tue, 22 Dec 2009 16:05:50 +0100, zdumiony napisaďż˝(a):

s.googlegroups.com...

> Masz racjďż˝.
> Ci, kt�rzy popieraj� aborcj�, kiedy� j� wykonali. Teraz chc�
dostosowaďż˝
> moralno�� do swoich czyn�w.
> --
>
> Ikselka.