Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Wschód vs Zachód Re: Wsch?d vs Zach?d

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Wsch?d vs Zach?d

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!j14g2000yqm.googlegroups.com
!not-for-mail
From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wsch?d vs Zach?d
Date: Tue, 22 Dec 2009 12:38:00 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 164
Message-ID: <e...@j...googlegroups.com>
References: <hgq65s$2r75$1@news2.ipartners.pl> <hgqn7m$gj8$1@news.onet.pl>
<hgqngr$h7j$1@news.onet.pl> <hgqpmb$3fe$1@news2.ipartners.pl>
<7...@b...googlegroups.com>
<0...@k...googlegroups.com>
<7...@m...googlegroups.com>
<1...@j...googlegroups.com>
<e...@g...googlegroups.com>
<5...@b...googlegroups.com>
<1...@v...googlegroups.com>
<1...@j...googlegroups.com>
<7...@a...googlegroups.com>
<3...@m...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 67.228.166.110
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1261514280 29467 127.0.0.1 (22 Dec 2009 20:38:00 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Dec 2009 20:38:00 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: j14g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=67.228.166.110;
posting-account=oxm6WwoAAABbNq-FrLxteMJGewUj6LHu
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE;
PPC),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:497413
Ukryj nagłówki


Iza wrote:
> On 22 Gru, 21:14, glob <r...@g...com> wrote:
> > Iza wrote:
> > > On 22 Gru, 20:57, glob <r...@g...com> wrote:
> > > > Iza wrote:
> > > > > On 22 Gru, 20:41, glob <r...@g...com> wrote:
> > > > > > Iza wrote:
> > > > > > > On 22 Gru, 18:53, glob <r...@g...com> wrote:
> > > > > > > > Iza wrote:
> > > > > > > > > On 22 Gru, 18:31, glob <r...@g...com> wrote:
> > > > > > > > > > cbnet wrote:
> > > > > > > > > > > W takim razie po zjedzeniu jajecznicy cieszcie siďż˝,
> > > > > > > > > > > �e nawp*�cie si� sma�onych piskl�t.
> >
> > > > > > > > > > > Natomiast ja was, Debile, plonkujďż˝.
> > > > > > > > > > > I nie pokazywaďż˝ mi siďż˝ na oczy.
> > > > > > > > > > > Won!
> >
> > > > > > > > > > > --
> > > > > > > > > > > CB
> >
> > > > > > > > > > > U�ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>
napisaďż˝ w
> > > > > > > > > > > wiadomo�cinews:hgqngr$h7j$1@news.onet.pl...
> >
> > > > > > > > > > > >> Aborcja nie jest czyimďż˝ wyborem bo chodzi o czyjejďż˝
�ycie
> >
> > > > > > > > > > > > Zgadzam si�, poza przypadkiem, gdy chodzi o wyb�r
pomi�dzy �yciem matki i
> > > > > > > > > > > > dziecka.
> >
> > > > > > > > > > No co ty..... masz żywy wątek, bo z ludzi powychodzi to czym są,
czyli
> > > > > > > > > > jak narazie prymitywy, nie widzą siebie, nie wiedzą jak żyć i być
> > > > > > > > > > odpowiedzialnymi. Polska jest rozdarta między wschodem i
zachodem, to
> > > > > > > > > > jest główna przyczyna dlaczego nas ciągle biją, raz z zachodu, a
raz
> > > > > > > > > > ze wschodu, jak narazie
> > > > > > > > > > to pisanie ubodło wschodni region.
> > > > > > > > > > Ale dlaczego jest na zachodzie taka różnica w stadności, bo ta
> > > > > > > > > > stadność wschodnia jest dzika jaskiniowa, typu Iza robi
wrrrrrrrrrrrr,
> > > > > > > > > > ikselka tańcuje do dzwięku bębnów, a Chiron jak opętany wali
jakąś
> > > > > > > > > > maczugą swoją żone, bo mu nie staje.I wszyscy razem potrzebują
rady
> > > > > > > > > > szamana.
> > > > > > > > > > Zachód natomiast jest wysoko cywilizowany i oni potrafią na
przykład;
> > > > > > > > > > we Francji wręcz modlić się do dzieł sztuki, tu na zachodzie
kultura
> > > > > > > > > > zbija ich w stadność, tzw= determinanty kulturowe i potrafią w
imieniu
> > > > > > > > > > tej kultury, czasem zupełnie odgrodzić się od rzeczywistości.
Ważna
> > > > > > > > > > jest norma, dane wyrafinowanie. Nałkowska miała z tym problem ,
bo ta
> > > > > > > > > > wybitna kobieta była bardzo z francuska, czyli drzewa widziała
jako
> > > > > > > > > > prawdopodobne dzieła sztuki np;-- jaka ta jabłoń w melancholijny
> > > > > > > > > > sposób wygina swe gałązki---mówiła---ach ta jabłoń jest
> > > > > > > > > > przepyszna--- . Widzisz kulturą dostrzegała naturę. Polak we
francji
> > > > > > > > > > [ mówię o francji bo francję znam]
> > > > > > > > > > , jest trochę takim nadczłowiekiem, bo jemu ma to służyć, a nie
on być
> > > > > > > > > > do tego rozmodlony, ta niedojrzałość nasza, broni nas przed
zbytnim
> > > > > > > > > > zauroczeniem w kulturze.np; Bruno Szulc on chciał utopić siebie w
tych
> > > > > > > > > > kulturalnych wyrafinowaniach. On był bardzo zachodni. I tam walka
jest
> > > > > > > > > > między indywidualnością, a stadnymi determinatami kultury.
> > > > > > > > > > Wschodni region to stadna anarchia, bo ani o indywidualiźmie nie
ma
> > > > > > > > > > mowy, ani o jakieś wyrafinowanej kulturze, trochę dzicz, umie
> > > > > > > > > > najbardzie popuszczać pasa, taki typ polskiego sarmaty.- Ukryj
cytowany tekst -
> >
> > > > > > > > > > - Pokaż cytowany tekst -
> >
> > > > > > > > > Co to znaczy,że Iza robi wrrrrrrrrrrrr  ? :/
> > > > > > > > > ___
> > > > > > > > > Iza
> >
> > > > > > > > To znaczy że jesteś bardzo prymitywna, tak np; biegasz ze świnkami na
> > > > > > > > podwórku, czasem śpisz w chlewiku i można przez pomyłkę na randkę
> > > > > > > > zaprosić świnkę, a nie ciebie,...... bo ciężko jest odróżnić:)- Ukryj
cytowany tekst -
> >
> > > > > > > > - Pokaż cytowany tekst -
> >
> > > > > > > Prawdziwej żywej świnki to ja już nie widziłam ze....6 lat :] także
> > > > > > > ten...nie trafiłeś hęhę
> > > > > > > ___
> > > > > > > Iza
> >
> > > > > > Trafiłem, trafiłem, bo świnki nie pojmują metafor.;)- Ukryj cytowany
tekst -
> >
> > > > > > - Pokaż cytowany tekst -
> >
> > > > > a co w Twojej metaforze oznacza chlewik?
> > > > > ___
> > > > > Iza
> >
> > > > W kontekście tego co pisałem w wątku, jesteś stadna, niedorobiona,
> > > > bezosobowości, prymitywna, jak z jakieś zabitej dechami wiochy, gdzie
> > > > chłop niewiele się różni od krowy którą doji. W świecie ludzkim
> > > > większe są różnice niż w świecie zwerzęcym , mniej się różni mucha od
> > > > konia niż profesor od wieśniaczki, gdyż to są zupełnie inne światy i
> > > > oba siebie nie lubią. Jesteś świnką z chlewika gdzie byle wikary sobie
> > > > włoży i zdecyduje za ciebie kiedy się oświnisz, a kiedy będziesz mu
> > > > niepotrzebna.
> >
> > > Jak wyjdziesz kiedyś wreszcie z tego szpitala, to zapraszam cię na
> > > pyszny posiłek i deser, zobaczysz jak miło jest byc w stadzie - może
> > > nawet zmienisz zdanie o mnie ;)
> > > ___
> > > Iza
> >
> > Widzisz człowiek ma godność, i to dzieki niej docenia swoją wartość ,
> > taka kobieta decyduje o swoim życiu. A mnie po co znać kolejną świnkę
> > z tej chodowli gdzie chodowca decyduje o jej życiu i o najbardziej
> > prywatnej dziedzinie, a mianowicie kiedy świnkę rozmnożyć.- Ukryj cytowany tekst
-
> >
> > - Pokaż cytowany tekst -
>
> Już ci pisałam,że w tej materii żaden człowiek mi nie dyryguje
> ___
> Iza


Ta ......to co popierasz brak wyboru przez kobietę w dziedzinie
aborcji, czyli jej ubezwłasnowolnienie .?


 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
22.12 glob
22.12 Iza
22.12 glob
22.12 glob
22.12 cbnet
22.12 cbnet
22.12 cbnet
23.12 Vilar
23.12 glob
23.12 Vilar
23.12 glob
23.12 Vilar
23.12 glob
23.12 Vilar
23.12 cbnet
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6
Dlaczego faggoci są źli.
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Trzy łyki eko-logiki ?????
Jak Ursula ze szprycerami interesik zrobiła. ?
Naukowy dowód istnienia Boga.
Aktualizacja hasła dla Polski.
Kup pan elektryka ?
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3
Senet parts 1-3
Chess
Chess
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6