Współczesna brać klerycka

11. Data: 2014-06-12 13:56:06

Temat: Re: Współczesna brać klerycka
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-12 08:25, glob pisze:
> (...) w seminarium radziliśmy sobie z tym problemem na różne sposoby.
Czyli na kleryków idą tacy, którzy ruchają wszystko co się rusza?

12. Data: 2014-06-12 19:39:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Ta sekta od zawsze pełna zboczeńców przez celibat była, tylko że teraz media mamy co
to pokazują, bo oni działają na zasadzie magicznego myślenia, czyli taka sama
bezmózgowość co Ikselka prezentuje, myślą że popęd jak pójdą do modlitwy sam im
zniknie, na zasadzie pstryk i nie ma i takie masz konsekwencje tego pstrykania.
Magicznie natura im znika, zaczarują. Oczywiście to pokazuje jak kościół jest
zaburzony i na jakim poziomie, bo to dziecko już więcej rozumie że ręka w ogniu parzy
a tym "dzieciom" się wydaje że modlitwa i popstryka , odtańczy i nic go nieoparzy, a
i odejść trudno, bo ostratyzm ci co chcą napotykają.

13. Data: 2014-06-12 22:00:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> popęd jak pójdą do modlitwy sam im zniknie, na zasadzie pstryk i nie ma i
> takie masz konsekwencje tego pstrykania.

Nie każdy jest święty, a jak nie są - musieliby jogę ćwiczyć. Ale fanatycy
traktują jogę jako bezbożność, więc mają bolące jądra i pełne nasieniowody,
bo zamiast energia iść po kręgosłupie do mózgu, stymuluje tylko pracę
prostaty. A nie-fanatyków wśród kleru rok po roku coraz mniej, rokowanie
fatalne.

--
????
???

14. Data: 2014-06-12 22:07:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Jun 2014 22:00:29 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> bo zamiast energia iść po kręgosłupie do mózgu,

LOL

15. Data: 2014-06-12 22:23:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub
To włóż ręke w ogień i uprawiaj jogę, wtenczas według magicznego myślenia joga
uchroni przed spaleniem ręki.

16. Data: 2014-06-13 07:22:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Jakub
> To włóż ręke w ogień i uprawiaj jogę, wtenczas według magicznego myślenia
> joga uchroni przed spaleniem ręki.

Nie o to chodzi, tylko że joga wywołuje zmiany w działaniu fizjologicznym.
Inaczej działają połączenia nerwowe, modyfikuje się skład wydzielanych
hormonów etc. czyli zamiast genitaliów stymulowane są wyższe ośrodki. Tak
wygląda przełożenie jej działania mentalnego na fizyczne. Stwierdzono to
badaniami - panowanie umysłu nad materią. Dlatego jogin może latami nie
współżyć seksualnie, a prawdopodobieństwo, że na skutek tego stanie się
zboczeńcem płciowym czy osobnikiem agresywnym jest co najmniej o dwa rzędy
mniejsze niż u księdza. Popęd w tym wypadku nie znika, ale działa inaczej,
bardziej selektywnie.

--
????
???

17. Data: 2014-06-13 07:50:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:lne1pt$e7r$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> mniejsze niż u księdza. Popęd w tym wypadku nie znika, ale działa inaczej,

Dziwi mnie, że Ty się wpisujesz w te globa wymiociny. Oczywistym jest, że
zboczeniec będzie szukał niszy, w której będziej się mógł realizować.
Homoseksualista- będzie chciał byćartystą, wojskowym, księdzem, etc- tam,
gdzie będzie miał dużo możliwości zaspokojenia swojego popędu. Podobnie
pedofil: będzie chciał być nauczycielem (tam ich najwięcej), księdzem,
opiekunem dzieci, etc. To naprawdę oczywiste.
Przymusowy celibat nie ma tu nic, ale to zupełnie nic do rzeczy. Jeśli ktoś
nie wytrzyma- po prostu pójdzie "na panienki"- i tyle.

--

Chiron

18. Data: 2014-06-13 08:12:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
To zwierzenia byłego księdza, a główną przyczyną ogromnej ilości zboczeń i zaburzeń
psychicznych kleru jest celibat i kler doskonale o tym wie, ale inne rzeczy są
ważniejsze dla kleru niż dobro dzieci czy ludzi.

19. Data: 2014-06-13 08:22:14

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 czerwca 2014 07:50:24 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
>
> Przymusowy celibat nie ma tu nic, ale to zupełnie nic do rzeczy. Jeśli ktoś
>
> nie wytrzyma- po prostu pójdzie "na panienki"- i tyle.

jak nie wytrzyma to pusci.
ale chodzi o to ze sposrod tak emocjonalnie chwiejnych osob, ktore ledwo radza sobie
z wlasnymi problemami, rekrutuja sie "moralne autorytety". chca one decydowac o
sprawach, na ktorych nie znaja sie, bo nie posiadaja wlasnych przezyc w danej
kwestii. stad te "ksiezycowe" normatywy propagowane przez hierarchow. ktorym to
hierarchom przyswieca jedyna idea, idea ochrony interesow kosciola.

20. Data: 2014-06-13 09:26:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Dziwi mnie, że Ty się wpisujesz w te globa wymiociny.

Bo w niektórych sprawach się z nim zgadzam. Podkreślam w niektórych, bo
pomimo że raczej postępowy (z niewielkim rysem neokonserwatywnym) to nie
jestem radykalny, glob natomiast dociska gaz do dechy ;)

Innymi słowy ja jestem mieszczański (Żyronda), glob natomiast jakobiński z
partii Braci bez Gaci (Sans-culottes).

--
????
???

Czystość przedślubna
Kto zgwalci Ikselkę?
Pęd...dolino :-|
O Reganie, przeczytajcie znajdziecie podobieństwa. Pouczające.
Najazd dzikich