Współczesna brać klerycka

61. Data: 2014-06-15 23:32:01

Temat: Re: Współczesna brać klerycka
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
news:lnkuvm$lau$2@node1.news.atman.pl...

> no, wszystko w tym kraju jest skierowane przeciw katolikom... najlepiej
> to widać w szkołach, ustawodawstwie, i po tych tłustych warchlakach w
> koloratkach
> jakże wam współczuję...

Nie krempuj się- napisz, w czym Ci pomógł w życiu Kościół? No bo jak inaczej
wytłumaczyć taka silną do niego nienawiść? No chyba że to interesowna
nienawiść?

--

Chiron

62. Data: 2014-06-16 01:10:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Nie krempuj się- napisz, w czym Ci pomógł w życiu Kościół? No bo jak
> inaczej wytłumaczyć taka silną do niego nienawiść? No chyba że to
> interesowna nienawiść?

Że się wtrącę. Ikka oczywiście z grubej rury, ale zauważyła fakt nie
ulegający wątpliwościom, że księża w Kraju Nadwiślańskim tyją, ciułają
ciaczki i kreują się na siłę przewodnią (szarogęszą) --- czyli objawy te
świadczą, iż zajmują niszę ekologiczną, gdzie w normalnym kraju powinna
znajdować się burżuazja, tym samym krępując jej rozwój (to jest istota
patologii). I jak się to ma do kreowanego przez kościelną ideologię obrazu
biednego i prześladowanego katolicyzmu? "Lew ma być chudy, a chrześcijanin
--- tłuścioszek?"

--
????
???

63. Data: 2014-06-16 07:06:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:lnl94b$ogf$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> biednego i prześladowanego katolicyzmu? "Lew ma być chudy, a chrześcijanin

Jakubie- po pierwsze- cechy jakiejś części kleru (w moim przekonaniu
marginalnej) przypisujesz większości. To podstawowy błąd logiczny- reszta z
niego wynika. Ilu znasz księży? Ja naprawdę znam kilkudziesięciu. Wierz mi-
o ciułanie pieniędzy dla siebie bym ich nie podejrzewał.
Jeśli chodzi o "szarogęsienie się"- to musiał byś zdefiniować, o co Ci
idzie. Tego także nie zauważyłem. Natomiast księża z racji swego powołania
są wręcz tego uczeni, by być czymś w rodzaju busoli moralnej- pokazującej
kierunek dobra. Często się spotykam- w zasadzie wyłącznie wśród ludzi
deklarujących nie uczęszczanie na msze, że np księża im się pchają do łóżka.
Dlaczego? Bo głoszą czystość przedmałżeńską. Ręce mi opadają na taką
argumentację- i mam przekonanie, że to ogłupienie propagandowe.

--

Chiron

64. Data: 2014-06-16 07:06:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

65. Data: 2014-06-16 08:07:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Masz racje to ogłupienie propagandowe, aby widzieć w sekcie odpowiedzialnej za masowe
zbrodnie i zboczenia coś dobrego. Podobni do ciebie wyznawali i modli się do Stalina
widząc w nim jedyne dobro.

66. Data: 2014-06-16 10:02:45

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-15 11:22, glob pisze:
> Zdumiony
> A biczował się? TAK. Zdeprawowany popęd wchodzi w sado-masochizm.

Jan Paweł II nie biczował się dla przyjemności ale dla pokuty

67. Data: 2014-06-16 10:53:33

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zarazić się można- HIVem- ale to przez bliższy kontakt. Tak- można się
> zgorszyć.Chodziszz córeczką na takie parady?

http://demotywatory.pl/4351620/Parada-Rownosci

Dębska

68. Data: 2014-06-16 11:23:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-15 23:29, Chiron pisze:

> One je propagują. Szerzyć w zasadzie nie mogą.

Szerzenie i propagowanie to są synonimy.

> Piszę "w zasadzie"- bo
> IMO znajdą się ludzie, którzy po prostu na zasadzie mody i chęci
> sprawdzenia, jak to jest z kimś tej samej płci- pójdą za głosem
> homopropagandy.

A jak to się ma do tego: "Od czasów Zygmunta tu
raczej niewiele się zmieniło: libido seksualne ksztatuje się we wczesnym
dzieciństwie." ???

Chyba rozumiesz zatem moje zdziwienie.

> A Ty- Ewo- czy opowiedziałaś się jednoznacznie po jednej ze stron?

Ja? Chyba nie było nigdy co do tego wątpliwości - od zawsze jestem
heteroseksualna.

Ewa

69. Data: 2014-06-16 11:29:09

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-16 11:23, FEniks pisze:
> A jak to się ma do tego: "Od czasów Zygmunta tu
> raczej niewiele się zmieniło: libido seksualne ksztatuje się we wczesnym
> dzieciństwie." ???
>
> Chyba rozumiesz zatem moje zdziwienie.

Więc jestem zdecydowanie przeciw marszom równości, które chcą mnie
zmusić bym tolerował zboczenie. Gdyby to pary heteroseksualne
prezentowały swoją seksualność było by ok, ale skoro ktoś ma nietypowe
zachowania seksualne, to powinien je robić w kątku, po cichutku.
Niedługo doczekamy się pewnie marszów koprfilów a mnie to brzydzi.

70. Data: 2014-06-16 11:40:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-06-16 11:29, zdumiony pisze:

> [...]
> zachowania seksualne, to powinien je robić w kątku, po cichutku.
> Niedługo doczekamy się pewnie marszów koprfilów a mnie to brzydzi.

Nie masz pojęcia, ile mnie rzeczy obrzydza na tym świecie.
I jakoś muszę sobie z tym wszystkim radzić i żyć dalej. ;)

Ewa

Czystość przedślubna
Kto zgwalci Ikselkę?
Pęd...dolino :-|
O Reganie, przeczytajcie znajdziecie podobieństwa. Pouczające.
Najazd dzikich