Wspolna dieta

1. Data: 2001-04-03 05:46:32

Temat: Wspolna dieta
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymyslajac codziennie cos dobrego, pozywnego no i zeby nie mialo 1.000
kalorii wpadlam na pomysl, ze moze bedziemy dzielic sie swoimi jadlospisami?
Jako ze zaczelam pierwsza to podaje:

10.00 - kawa - 0 k, lyzeczka cukru 48 k.
13.00 - 1 kromka chlebka zbozowego 19 k, 1 jogurt (maly) 98 k.
16.00 - 200 gr. piersi z kurczaka (pieczona) ok. 200 k, 1 kromka chlebka -
19 k.
19.00 - zupka "minutka" 98 k, 1 chlebek 19 k.
21.00 - herbata ziolowa - 0 k.

W miedzyczasie mozna podgryzac jablko, ale nalezy pamietac ze ma ok. 70
kalorii.

1. Data: 2001-04-03 06:23:44

Temat: Re: Wspolna dieta
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
> 21.00 - herbata ziolowa - 0 k.
>
> W miedzyczasie mozna podgryzac jablko, ale nalezy pamietac ze ma ok. 70

Naprawde tylko tyle zjadlas przez caly dzien? To ja nie jestem zdolna do
takich poswiecen. Moja dieta wygladala mniej wiecej tak:
do ok 12-13 zjadalam jablko i banana plus herbaty owocowe i ziolowe bez
cukru (co akurat nie bylo wielkim poswieceniem bo nigdy nie slodze) (200 k
?)
ok. 13 - kromka lub dwie pumpernikla z warzywami (salata, ogorek,
rzodkiewki) i troche twarogu (ser bialy lub Bieluch np) lub plaster sera
zoltego (300 k?)
ok. 17 - ryz (1/3 torebki) z 20 dag pieczarek i 1 cebula podsmazone na
minimalnej ilosci tluszczu (lyzeczka) (250 k?)
ok. 20 - salatka z salaty zielonej, papryki i 1/2 puszki tunczyka w sosie
wlasnym. (ok. 200 k?)
I tak w tym stylu, nie wiem ile to dokladnie kalorii ale chyba troche ponad
1000.
Asia

1. Data: 2001-04-03 07:27:03

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu super... Tylko gdzie w tym przyjemność z jedzenia? Jedzenie nie
jest złem koniecznym... No jeszcze ta sałatka z tuńczykiem, albo kromka
pumpernikla u Asi... Właściwie można posmakować... Wszelkie sałatki z
tuńczykiem są dobre... Tylko tak bez majonezu? A może ona jest z
majonezikiem? A pumpernikiel - kromka z takim mniam masełkiem... niebo w
gębie... Ale u ciebie Asiu to ona jest z masełkiem, czy bez?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-04-03 07:36:33

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} <w...@o...pl> wrote:

> [...]

> 19 k.
> 19.00 - zupka "minutka" 98 k, 1 chlebek 19 k.

Cos tu jest nie tak, nie slyszalyscie, ze najwiecej nalezy zjesc jednak na
sniadanie?? Organizm wszystko to co zjesz rano spali, sniadanie powinno
zawierac 35% dziennej dawki kalorii. Jesli nie zjesz rano to organizm jest
wyglodzony (Ty mozesz nie czuc glodu) i cokolwiek zjesz potem zostaje
automatycznie nagromadzone - organizm chomikuje, bo boi sie, ze potem znow
bedzie tak wyglodzony.

Poczytajcie sobie:
http://www.sekretykobiet.pl/php/index.php3?art=1290&
dzial=17

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-04-03 07:46:37

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Po prostu super... Tylko gdzie w tym przyjemność z jedzenia? Jedzenie nie
> jest złem koniecznym...

U mnie to wszystko bylo smaczne, nie no nie wytrzymalabym jeszcze tego, nie
dosc ze jem mniej niz chce to jeszcze niedobre?

>No jeszcze ta sałatka z tuńczykiem, albo kromka
> pumpernikla u Asi... Właściwie można posmakować... Wszelkie sałatki z
> tuńczykiem są dobre... Tylko tak bez majonezu? A może ona jest z
> majonezikiem?

Masz racje, salatki z tunczykiem sa ogolnie dobre, papryka byla czerwona,
pyszna chrupiaca, salate lubie. Zapomnialam dodac ze byl tam jeszcze sosik z
2 lyzek smietany 12%, zabku czosnku i ziol prowansalskich. Akurat ta salatka
to mi baaardzo smakowala.

>A pumpernikiel - kromka z takim mniam masełkiem... niebo w
> gębie... Ale u ciebie Asiu to ona jest z masełkiem, czy bez?

Zgadzam sie calkowicie, lubie tez z zotlym serem. Moj pumpernikiel byl bez
masla niestety, ale za to z wyzej wymienionym serem lub twarozkiem co tez
jest ok.
Ogolnie te diety proponowane w np. Super Linii sa dla mnie w wiekszosci
calkiem smaczne, lubie wszelkiego rodzaju warzywa, salatki, ryz, uwielbiam
owoce. Jedyne co mnie gubi (jak sadze) to slodycze (nie potrafie sie
powstrzymac w wiekszosci przypadkow) i pieczywo, ktore tez b.lubie. Swiezy
chleb z maslem to dla mnie najwieksza pychota. No a to juz jest nie wskazane
przy diecie. :)

Pozdrawiam serdecznie
Asia

1. Data: 2001-04-03 08:17:05

Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl>
> [...]
> 21.00 - herbata ziolowa - 0 k.
>
> W miedzyczasie mozna podgryzac jablko, ale nalezy pamietac ze ma ok. 70

A taki zestaw?
śniadanko: szklanka kremówki z dwoma łyżkami powideł śliwkowych (ach, jakież
to pyszne, jogurty się nie umywają!) - razem ok. 600kcal
późny obiad: udo z kurczaka z papryką (pieczone na świeżym maśle) + lampka
białego wytrawnego - razem ok. 500kcal

Kalorii w zasadzie tyle samo, a o ileż przyjemniejsze jest życie :-)

A na dzisiaj zostało jeszcze jedno udo - zrobię sałatkę z papryką, majonezem
i kukurydzą - mniam, mniam. Też chyba zbyt kaloryczne nie będzie

PS. Nie odchudzam się, ale tak z ciekawości sprawdziłam jak to wygląda przy
moich nawykach żywieniowych :-)
Marta

1. Data: 2001-04-03 08:26:21

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta <m...@i...pl> wrote in message news:9ac07t$926$1@news.tpi.pl...
> A taki zestaw?
> śniadanko: szklanka kremówki z dwoma łyżkami powideł śliwkowych (ach,
jakież
> to pyszne, jogurty się nie umywają!) -

Jak dla mnie to nie jest pyszne, nie lubie smaku kremowki - mam wrazenie ze
tluszcz oblepia mi caly przelyk :-/

> późny obiad: udo z kurczaka z papryką (pieczone na świeżym maśle) + lampka
> białego wytrawnego - razem ok. 500kcal
>
> Kalorii w zasadzie tyle samo, a o ileż przyjemniejsze jest życie :-)

Wiesz, zalezy co kto lubi, ja nie lubie tlustego jedzenie, bo mnie po tym za
przeproszeniem mdli i czuje sie ociezala. To co napisalas byloby dla mnie o
wiele wiekszym poswieceniem niz dieta o ktorej pisalam wyzej.
Asia

1. Data: 2001-04-03 08:27:34

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lesner wrote:

> [...]
> wyglodzony (Ty mozesz nie czuc glodu) i cokolwiek zjesz potem zostaje
> automatycznie nagromadzone - organizm chomikuje, bo boi sie, ze potem znow

Dokladnie tak.
Sniadanie spokojnie moze sobie liczyc 300-400 kalorii. Zapychacie zoladek na duza
czesc dnia, rownoczesnie majac dobre trawienie. Najlepszy metabolizm mamy do 3
godzin po wstaniu.

Dlatego radosc z tego, ze do obiadu nic sie nie zjadlo jest zupelnie bezsensowna.
Organizm przyzwyczaja sie do mniejszej ilosci jedzenia i cokolwiek mu pozniej
dostarczycie jest magazynowane.

Radze zrezygnowac z takich zwyczajow.
Mozecie zjesc dwa razy mniej, a przytyjecie.

1. Data: 2001-04-03 08:53:18

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał

> [...]
> wyglodzony (Ty mozesz nie czuc glodu) i cokolwiek zjesz potem zostaje
> automatycznie nagromadzone - organizm chomikuje, bo boi sie, ze potem znow

Ja, kiedy chudłam, jadłam codziennie na śniadanie sałatkę. Była tego ogromna
micha, najadałam sie po uszy a kalorii całość miała nie więcej niż 200-250
(w zależności od składników)

I tak,
kilka liści sałaty (lodowa najlepsza)
1/3 - pół zielonego ogórka
pomidor
kilka rzodkiewek
1/3 papryki (kolor dowolny)
ze dwie łyżki kukurydzy z puszki
pół cebuli czerwonej

do tego sos z dwóch łyżek oliwy, soku z cytryny, odrobiny musztardy, ząbka
czosnku, ziół, soli i pieprzu

Czasem dodawałam do tego jajko na twardo, albo kawałek żółtego sera w
kostkę, albo pół puszki tuńczyka w sosie własnym.

Pycha nieziemska a najedzona byłam bardzo długo.

Monika

1. Data: 2001-04-03 08:55:14

Od: "Artur Z" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Musze przyznac ,ze Twoj pomysl jest znakomity gdyz prawde mowiac inwencji
kucharsko-dietetycznej brak mi juz na 3 dzien.
Moj sposob obiadowy-uniwersalny to (starcza na kilka niskokalorycznych
obiadkow):
garnek+"chude" miesko(piersi drobiowe,pstrag,schabik tec.)+2 marchewki+1/2
selera+pietruszka+por+cebula+woda(zeby przykryla)+przyprawy do smaku
+kuchenka (do zmiekniecia miesa)......i tak oto mam solidny posilek(i
przyjemne uczucie sytosci).
Pewnie Ameryki nie odkrylem,ale polecam odchudzajacym sie masochistom ;-))

Nowe potrawy !!!
Zakalce :o))
tarcie i suszenie sera
strony www o kuchni z rec.food.equpment