Wspólnie obrobimy Polskę!

11. Data: 2016-05-20 13:16:44

Temat: Re: Wspólnie obrobimy Polskę!
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Fri, 20 May 2016 07:51:46 +0200, Chiron napisał(a):

>Jasne 3-]

Hahahahahahaha, dobre, dobre...

12. Data: 2016-05-21 09:40:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-05-19 20:50, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> Lepszy pomysł: zostawić ją w spokoju.
>
> Dla pisowskich sekciarzy nie do ogarnięcia. Zbyt trudne.

Zasada prosta od Piasta.
Po nas nic.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Raport Gęgaczy
Czas nie istnieje, istnieje tylko w wyobrażni.
Kapuś chce podejmować męskie decyzje.
Prof. Wolniewicz wymięka i tchórzy.
Brytyjski dinozaur daje głos.