Wspólnie obrobimy Polskę!

1. Data: 2016-05-15 14:27:37

Temat: Wspólnie obrobimy Polskę!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bilbordy z wyszczerzoną w prostackim uśmiechu gębą Schetyny. Widać je
wszędzie w Polsce. Wczoraj "na trasie" z Kielc do Warszawy naliczyłam chyba
ze 30.
Tam jest literówka - prawidłowe hasło na bilbordzie powinno brzmieć
"Wspólnie obrobimy Polskę!"

2. Data: 2016-05-16 08:16:28

Temat: Re: Wspólnie obrobimy Polskę!
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]
>ze 30.
>Tam jest literówka - prawidłowe hasło na bilbordzie powinno brzmieć

No wiem, że pisiaki tak uprawiają politykę.

3. Data: 2016-05-16 09:19:16

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> No wiem, że pisiaki tak uprawiają politykę.
http://wpolityce.pl/polityka/293000-wojcik-gasi-pite
re-symbol-pani-audytu-to-dorsz-za-816-symbolem-nasze
go-jest-340-mld-zl-utopionych-przez-8-lat-rzadow-po-
psl

--
Chiron

4. Data: 2016-05-16 09:30:04

Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> pisze:
> [...]
> ze 30.
> Tam jest literówka - prawidłowe hasło na bilbordzie powinno brzmieć

Twoim zdaniem wyjdzie na tym "jak Krzaklewski (AWS)" co prezydentem NIE
został choć Polskę "okleił" wszerz i wzdłuż? :-)

Ja znam jedną osobę która głośno mówiła ją właśnie "(za) nachalna reklama
(Krzaklewskiego)" przekonała na 200% żeby na niego nie głosować.

Dla kota zabawa - dla myszy śmierć. (Przysłowie ormiańskie)

5. Data: 2016-05-18 19:45:00

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> symbol-pani-audytu-to-dorsz-za-816-
> symbolem-naszego-jest-340-mld-zl-utopionych-przez-8-
lat-rzadow-po-psl

...a ja się obawiam, że symbolem nowej władzy będzie podatek od deszczu,
od słońca i od wiatru oraz wyrąbana Puszcza Białowieska.

6. Data: 2016-05-19 19:16:07

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Dirko napisał:

> ...a ja się obawiam, że symbolem nowej władzy będzie podatek od deszczu,
> od słońca i od wiatru oraz wyrąbana Puszcza Białowieska.

Obawiaj się dalej, a od puszczy są specjaliści,
jak masz lepszy pomysł niz oni zaprezentowali to
idź ich przekonać.

7. Data: 2016-05-19 20:25:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2016 10:16:07 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> Obawiaj się dalej, a od puszczy są specjaliści,
> jak masz lepszy pomysł niz oni zaprezentowali to
> idź ich przekonać.

Pan to zawołany ogrodnik, więc pewnie ma lepszych pomysłów na puszczę sto
- tymczasem najlepiej mu wychodzi puszcz... upsss, pyszczenie 3-|

8. Data: 2016-05-19 20:50:58

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-19 o 19:16, s...@g...com pisze:

> Obawiaj się dalej, a od puszczy są specjaliści,
> jak masz lepszy pomysł niz oni zaprezentowali to
> idź ich przekonać.

Lepszy pomysł: zostawić ją w spokoju.

Dla pisowskich sekciarzy nie do ogarnięcia. Zbyt trudne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2016-05-20 07:51:46

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pan to zawołany ogrodnik, więc pewnie ma lepszych pomysłów na puszczę sto
> - tymczasem najlepiej mu wychodzi puszcz... upsss, pyszczenie 3-|

Krąży po sieci mapka strefy obecnie oprotestowanej jako strefa "zagrożona
wycięciem przez PiS" i nałożona jest na nią mapka złóż gazowych w Polsce
(także łupków). Daje do myślenia (pokrywa się). Polacy- nie ruszajcie tego-
przyjdą starsi i mądrzejsi- to na tym zarobią. I wtedy nie bedzie żadnych
protestów przeciw wycince.

--
Chiron

10. Data: 2016-05-20 12:49:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 May 2016 07:51:46 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> przyjdą starsi i mądrzejsi- to na tym zarobią. I wtedy nie bedzie żadnych

Jasne 3-]

Raport Gęgaczy
Czas nie istnieje, istnieje tylko w wyobrażni.
Kapuś chce podejmować męskie decyzje.
Prof. Wolniewicz wymięka i tchórzy.
Brytyjski dinozaur daje głos.