Wspolny mianownik

1. Data: 2002-02-02 00:09:49

Temat: Wspolny mianownik
Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czytam sobie pobieznie grupe i widze:
1) DO aka dieta Kwasniewskiego - podobno trzeba jesc duzo tluszczy i
zwierzat
2) wegetarianie - wiadomo, roslinki itp, zadnych zwierzat
3) dieta zycia aka diamondow - nie laczenie cukrow i bialek (?)

co jedna to inna, a podobno wszystko dziala, i ludzie na d.o. i
wegetarinaie sa zdrowsi itd. itp. Dziwi mnie to ze tak przeciwstawne diety
sa dobre dla spozywajacych, wiec moze wspolnym mianownikiem jest po prostu
nie laczenie roznych typow pozywienia ?
Czy daloby sie wyabstrahowac jakis szczegolowszy wspolny mianownik tych
wszystkich diet ?

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

2. Data: 2002-02-02 00:47:07

Temat: Re: Wspolny mianownik
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "leh" <l...@...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> nie laczenie roznych typow pozywienia ?
> Czy daloby sie wyabstrahowac jakis szczegolowszy wspolny mianownik tych

chyba taki, ze kazdy przedstawiciel poszczegolnych diet jest swiecie
przekonany, ze ta wlasnie jest najlepsza :-))
iwon(k)a

3. Data: 2002-02-02 01:17:53

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leh" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> Witam,

Witam

> Czy daloby sie wyabstrahowac jakis szczegolowszy wspolny mianownik tych
> wszystkich diet ?

Tak, wspólnym mianownikiem jest to, że ludzie starają się wiedzieć co jedzą,
zwracają na to uwagę, a nie traktują organizmu jak śmietnik, któremu
wszystko jedno co się do niego wrzuci.

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2002-02-02 01:29:47

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"leh" <l...@...pl> wrote in message
> Witam,
>
> czytam sobie pobieznie grupe i widze:
> 1) DO aka dieta Kwasniewskiego - podobno trzeba jesc duzo tluszczy i
> zwierzat

ochlon z tymi zwierzetami - jemy tego duuuuzo mniej niz przecietny
wszystkozerca

> [...]
> sa dobre dla spozywajacych, wiec moze wspolnym mianownikiem jest po prostu

jeden jedzie na rope(zeby nie pisac "wegiel") a inny na etyline... a wez
tylko nalej mieszanki

> Czy daloby sie wyabstrahowac jakis szczegolowszy wspolny mianownik tych
> wszystkich diet ?

wspolne cechy (tak napredce)

1) i 2) - nie uzywaja cukru
1) i 3) - nie lacza cukrow i bialek