Re: Wstydliwe ale wazne pytanie

From: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Wstydliwe ale wazne pytanie
Date: Mon, 10 Mar 2003 14:19:04 +0100

On Mon, 10 Mar 2003, Mała Mi wrote:

> Ale mówimy o sytuacji, kiedy kobieta ma być bierna,
> czyli jedynie pozwolić się w określony sposób pieścić i nic więcej.

hmm, chyba nie tak prosto, poza tym ja zrozumialem ze ww.
chodzilo o obopolne pieszczoty w ten sposob.

Kochane Panie - tak jak panowie kobiety maja rozne temperamenty
i rozne potrzeby a niedopasowanie jest obok innych znanych
jednym z najczestszych przyczyn zglaszania sie par do
seksuologow czy terapeutow wiec cos w tym jednak jest.
Ja zrozumialem, ze mamy do czynienia z kobieta po 3 porodach,
nie za bardzo zaitneresowana seksem, moze zmeczona (trojka dzieci),
traktujaca kontkat z mezem jako dopust Bozy i tu jestem w stanie
uwierzyc, ze w XXI wieku tez tak moze byc, co nie usprawiedliwia
chodzenia do burdelu (a moze usprawiedliwia? Zalezy to
od indywidualnych cech etycznych). Jestem daleki od
uwazania, ze w zyciu seksualnym ludzi jest tak, jak w
artykulach w gazetach kolorowych i telewizji, ze wszystko
zawsze jest cool i Spass. Pomine fakt roznych chorob,
ktore moga byc przyczyna problemow takze w tej sferze

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz