Wstydliwy problem.

1. Data: 2005-04-09 22:02:52

Temat: Wstydliwy problem.
Od: "KaeM" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pewien problem...Otóż na moim członku zauważyłem liczne pryszczki (nie
wiem kiedy sie pojawily). I nie są to normalne pryszcze, tak jak np.
pojawiające się na twarzy. Mają one postać małych twardych kuleczek (pod
skora) (nie bola ani nie swedza) Nie przeszkadzaja mi ale wygladaj
nieestetycznie. Co to jest i jak moge sie tego pozbyc? Wstydzę się pójść z
tym do lekarza :(

2. Data: 2005-04-10 12:34:44

Temat: Re: Wstydliwy problem.
Od: n30 <n...@n...pozlan.zapto.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KaeM napisał:

> [...]
> skora) (nie bola ani nie swedza) Nie przeszkadzaja mi ale wygladaj
> nieestetycznie. Co to jest i jak moge sie tego pozbyc? Wstydzę się pójść z

moze grzybica, u facetow przebiega prawie bez objawowo charakteryzuje
sie tylko wysypka z tego co pamietam cya. Jest na to masc bez recepty..
powinno zejsc po tygodniu smarowania
cya

3. Data: 2005-04-10 21:15:35

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:d3b6qd$o1n$1@nemesis.news.tpi.pl n30 napisal(a):
> moze grzybica, u facetow przebiega prawie bez objawowo charakteryzuje sie
> tylko wysypka z tego co pamietam cya. Jest na to masc bez recepty..
> powinno zejsc po tygodniu smarowania

ale tam zaraz grzybica... moze i faktycznie grzybica, a moze i po prostu tak
zwane grudki perliste czyli no takie cos co wlasnie wyglada chyba tak jak
kolega opisuje i tez ponoc nic nie przeszkadza. Podobno sporo facetow ma cos
takiego i wszyscy boja sie, ze zlapali niewiadomo co, a to zupelnie
niegrozne. Pogoogluj troche i poszukaj na roznych forach medycznych czy
jakichs przychodniach internetowych, pelno tam zapytan o to. A koledze z
problemem sugeruje udac sie do dermatologa. Kazdy dermatolog jest tez specem
od "brzydkich" ;) chorob i czy to facet czy babka, wiele czlonkow w zyciu
juz widzial ;) wiec nie ma sie czego bac czy wstydzic, a chyba lepiej miec
pewnosc niz sie denerwowac, prawda? Do dermatologa nie trzeba miec
skierowania i w normalnej poradni (a nie takiej gdzie tabuny babc chodza z
przyzwyczajenia bo kiedys byla rejonizacja, a babcie mysla, ze tak nadal i
trza czekac na wizyte jakis miesiac ;) MSPANC) czeka sie na porade max dwa
dni.

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

4. Data: 2005-04-18 17:49:20

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

a może przerośnięte gruczoły łojowe?

5. Data: 2005-04-18 21:03:26

Od: "KaeM" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlackMoon" wrote:

>a może przerośnięte gruczoły łojowe?

Jeśli tak właśnie jest, bo nie wiem, da się tego w jakikolwiek sposób
pozbyć?

zapalenie tchawicy
jak wywołać chrypkę!!
szukam azotu -220