Re: Wszyscy zyja?

Subject: Re: Wszyscy zyja?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 12 Mar 2020 13:51:30 +0100

W dniu 11.03.2020 o 23:48, XL pisze:

> Ja nie muszę o tym ,,czytać relacji".

Musisz. Bo to efekt znany tyko z relacji, a nie fakt naukowy.

> Ja byłam świadkiem.

Świadkiem czego?

> Ateista przed superciężką operacją mózgu - w przeddzień
> operacji dałam mu różaniec od JPII
> rano na ostatniej tomografii tuż przed operacją okazał się ZUPEŁNIE ZDROWY.

I wyciągnęłaś z tego durny wniosek, że dzięki temu wyzdrowiał.
Skoro wyzdrowiał, to znaczy, że wyzdrowiałby i bez tego.

A ja byłem świadkiem kiedy chory wyzdrowiał, a różańca nie dostał.
I z tego mam wyciągnąć równie durny wniosek, że ci którzy wyzdrowieli
bez różańca, wyzdrowieli właśnie dlatego, że różańca nie dostali?
Zapewne jakby go dostali, to na bank by umarli?

> I nie nazywam się Terlikowska ani Ziemkiewicz.

A Terlikowski nie nazywa się jak Ziemkiewicz, a Ziemkiewicz nie nazywa
się jak Terlikowski.
I co z tego? Co za różnica jak się nazywasz, skoro piszesz takie same
głupoty jak oni?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr