Re: Wszyscy zyja?

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wszyscy zyja?
Date: Thu, 12 Mar 2020 17:00:24 +0100

Am 11.03.20 um 22:27 schrieb gazebo:

> a to dobre jest, tez mam kaptur, alleluja i slodkiego jajka

Alleluja i do przodu! Slodyczy u nas od cholery, ale zaczynam gustowac w
Eierlikör (pol. advokat).

https://gph.is/1EElOXM

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)