Wszystkim "Matkom Polkom" na Walentynki

21. Data: 2011-02-14 08:58:09

Temat: Re: Wszystkim "Matkom Polkom" na Walentynki
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ijar5n$bdt$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Bo ewolucyja jes gópia.

A co ma ewolucyja do naszej permanentnej głupoty?

MK

22. Data: 2011-02-14 09:03:47

Temat: Re: Ojcom marnotrawnym na Walentynki
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> Przymierzam się od jakiegoś czasu. Wrocławska. W Warszawie tylko kawał
> serducha mam, a właściwie w okolicach :)
> ...że się wtrącę: to nie terapia córek będzie najskuteczniejsza- ona jest
> niepełna. Najlepsza- terapia rodzinna. W Łodzi albo na Śląsku- mogę kogoś
> doradzić,

Wiesz co? TAK
I obydwie moje znajome też zaglądają do terapeutów, tyle że dużo rzadziej.

To dzieci obrywają w takich sytuacjach najbardziej. Choćby z tego prostego
powodu, że nie mają wyrobionych mechanizmów (narzędzi) obronnych i biorą
różne reakcje "jak leci" do siebie.

Tyle, że matka jest tu ważnym elementem...to tak, jak w terapii uzależnień:
pije tatuś, a nie mama i dzieci. Jednak one to picie wspomagają. I terapia
rodzinna nauczy ich asertywnych zachowań. Bo w dużej mierze o brak
asertywności tu chodzi. U Aichy- przede wszystkim.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

23. Data: 2011-02-14 09:05:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

=============================

> [...]
> wspomagają. I terapia rodzinna nauczy ich asertywnych zachowań. Bo w dużej
> mierze o brak asertywności tu chodzi. U Aichy- przede wszystkim.

Chironie, ale nie mieszajmy dwóch różnych spraw, tak? Bo zrobi się nam
bajzel.

MK

24. Data: 2011-02-14 09:19:26

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 09:56, Ghost pisze:

> Jesli w sposob udokumentowany wyrodny, to raczej moze pomarzyc.

Oj, nie takie przypadki widział świat :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

25. Data: 2011-02-14 09:21:12

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 10:03, Chiron pisze:

> [...]
> wspomagają. I terapia rodzinna nauczy ich asertywnych zachowań. Bo w
> dużej mierze o brak asertywności tu chodzi. U Aichy- przede wszystkim.

Że co? Znów mnie diagnozujesz. Ale kontynuuj, nie krepuj się...

26. Data: 2011-02-14 09:29:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co ma ewolucyja do naszej permanentnej głupoty?

Z tylka ta glupote sobie wyjmujemy?

27. Data: 2011-02-14 09:37:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> [...]

> dużej mierze o brak asertywności tu chodzi. U Aichy- przede wszystkim.

Że co? Znów mnie diagnozujesz. Ale kontynuuj, nie krepuj się...

==============
Nie diagnozuję. Napisałem tylko, że nie zachowujecie się asertywnie.
Przecież asertywne zachowania wykluczają takie sytuacje, ne spa? Chodzi o
naukę właśnie- naukę asertywnych zachowań. No ale ok- jak uważasz to za
diagnozę- to się zamykam.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

28. Data: 2011-02-14 09:37:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Z tylka ta glupote sobie wyjmujemy?

Nie bardzo rozumiem, ale nich Ci będzie.

MK

29. Data: 2011-02-14 09:38:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 10:37, Chiron pisze:

> [...]
> Przecież asertywne zachowania wykluczają takie sytuacje, ne spa? Chodzi
> o naukę właśnie- naukę asertywnych zachowań. No ale ok- jak uważasz to

Ale jakie sytuacje??? Napisz, proszę, bo nie rozumiem.

30. Data: 2011-02-14 09:38:48

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przecież asertywne zachowania wykluczają takie sytuacje, ne spa? Chodzi o
> naukę właśnie- naukę asertywnych zachowań. No ale ok- jak uważasz to za

Chironie, nie załamuj mnie proszę.

MK

Jakie to smutne '' miłość''.
Nawiedzony internet, grożą nam egzorcyzmy.
Trójca Święta Psyche
Jak katolicy w imię Boże, dokonują miłowania bliźniego.
Anhedonia