Wszystkim "Matkom Polkom" na Walentynki

31. Data: 2011-02-14 09:44:46

Temat: Re: Ojcom marnotrawnym na Walentynki
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 09:40, Aicha pisze:

> Przymierzam się od jakiegoś czasu. Wrocławska.

Polecić Ci kogoś?

Ewa

32. Data: 2011-02-14 09:49:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 10:38, Aicha pisze:

> Ale jakie sytuacje??? Napisz, proszę, bo nie rozumiem.

Chiron po prostu nigdy nie był matką, to i wszystko.

Ewa

33. Data: 2011-02-14 09:49:28

Temat: Re: Wszystkim "Matkom Polkom" na Walentynki
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo rozumiem, ale nich Ci będzie.

No przeciez sprawnosc intelektualna, decyzyjna, spoleczna itp. mamy po
ewolucji.

34. Data: 2011-02-14 09:50:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

==============
> [...]
> Przecież asertywne zachowania wykluczają takie sytuacje, ne spa? Chodzi o
> naukę właśnie- naukę asertywnych zachowań. No ale ok- jak uważasz to za

Chironie, nie załamuj mnie proszę.

===============
Awykonalne. Jeśli się załamujesz- nie zganiaj proszę winy na mnie, ok?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

35. Data: 2011-02-14 09:51:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> [...]

> za diagnozę- to się zamykam.

Ale jakie sytuacje??? Napisz, proszę, bo nie rozumiem.

NIE. Przepraszam, ale nie. przecież jest nieskończenie wiele innych tematów,
tak?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

36. Data: 2011-02-14 10:00:36

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 10:51, Chiron pisze:

> Ale jakie sytuacje??? Napisz, proszę, bo nie rozumiem.
===============

> NIE. Przepraszam, ale nie. przecież jest nieskończenie wiele innych
> tematów, tak?

Mnie inne nie interesują. Chodzi Ci o to, że pozwalam facetowi ot tak,
przychodzić? Muszę, bo ma zapisane w wyroku rozwodowym zabieranie (!!!)
na 2 weekendy w miesiącu (!), jedne święta (!!), połowę wakacji (!!!). I
następnym razem, jak go nie wpuszczę, przyjdzie z policją. A wzywając go
do szpitala liczyłam, prawdę mówiąc, na to, że ruszy go sumienie (wtedy
akurat pracował). Ale się przeliczyłam, nie ruszyło i się zwolnił. Coś
jeszcze na temat mojej asertywności?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

37. Data: 2011-02-14 10:01:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

==============

> Chironie, nie załamuj mnie proszę.

===============
> Awykonalne. Jeśli się załamujesz- nie zganiaj proszę winy na mnie, ok?
>
> --

Moment, ale mnie załamują Twoje skojarzenia od czapki....

Rozumiem ich piękno i urodę, ale od czapki są ewidentnie. I to od takiej z
pomponem.

MK

38. Data: 2011-02-14 10:02:07

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 10:44, medea pisze:

> Polecić Ci kogoś?

Proszę. Wolałabym na nfz, ale domyślam się, że to prawie
niemożliwe/odległe czasowo o lata świetlne.

39. Data: 2011-02-14 10:04:24

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 10:49, Ghost pisze:

> No przeciez sprawnosc intelektualna, decyzyjna, spoleczna itp. mamy po
> ewolucji.

Dostałam dziś z Joe Monstera:
Dlaczego otaczają nas idioci? To proste. Mądrzy ludzie nie widzą sensu
w ożenieniu się i płodzeniu dzieci, nie rozmnażają się, za to idioci...

40. Data: 2011-02-14 10:07:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> [...]

do szpitala liczyłam, prawdę mówiąc, na to, że ruszy go sumienie (wtedy
akurat pracował). Ale się przeliczyłam, nie ruszyło i się zwolnił. Coś

Ale_to_Twój_pomysł. Ja nie o tym. Pisząc, że jesteś nieasertywna- postąpiłem
rzeczywiście mało odpowiedzialnie: teraz Ty wchodzisz w sytuację: "Chiron
atakuje, a ja się bronię". Co- nawiasem pisząc- jest także dowodem na brak
asertywności. Jednak ja_Ciebie_nie_atakuję. Jeśli chodzi o asertywność- to
mnie jej brakuje. Podobnie, jak bogactwa. Nie obruszam się jednak, jak ktoś
mi mówi, że mogę się tego nauczyć. Ba! Naprawdę sporo w tym kierunku
zrobiłem.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Jakie to smutne '' miłość''.
Nawiedzony internet, grożą nam egzorcyzmy.
Trójca Święta Psyche
Jak katolicy w imię Boże, dokonują miłowania bliźniego.
Anhedonia