Re: Ojcom marnotrawnym na Walentynki

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ojcom marnotrawnym na Walentynki
Date: Mon, 14 Feb 2011 11:07:47 +0100

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

===============

> NIE. Przepraszam, ale nie. przecież jest nieskończenie wiele innych
> tematów, tak?

Mnie inne nie interesują. Chodzi Ci o to, że pozwalam facetowi ot tak,
przychodzić? Muszę, bo ma zapisane w wyroku rozwodowym zabieranie (!!!)
na 2 weekendy w miesiącu (!), jedne święta (!!), połowę wakacji (!!!). I
następnym razem, jak go nie wpuszczę, przyjdzie z policją. A wzywając go
do szpitala liczyłam, prawdę mówiąc, na to, że ruszy go sumienie (wtedy
akurat pracował). Ale się przeliczyłam, nie ruszyło i się zwolnił. Coś
jeszcze na temat mojej asertywności?

Ale_to_Twój_pomysł. Ja nie o tym. Pisząc, że jesteś nieasertywna- postąpiłem
rzeczywiście mało odpowiedzialnie: teraz Ty wchodzisz w sytuację: "Chiron
atakuje, a ja się bronię". Co- nawiasem pisząc- jest także dowodem na brak
asertywności. Jednak ja_Ciebie_nie_atakuję. Jeśli chodzi o asertywność- to
mnie jej brakuje. Podobnie, jak bogactwa. Nie obruszam się jednak, jak ktoś
mi mówi, że mogę się tego nauczyć. Ba! Naprawdę sporo w tym kierunku
zrobiłem.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.