Re: Wszystko jest tam w głowie :-)

Data: 2009-12-11 20:49:49
Temat: Re: Wszystko jest tam w głowie :-)
Od: flyer <f...@g...pl>

kiwiko pisze:
> Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
>

> W kwestii geriatrycznej czy kotki?
>
> W kwestii kotki - była tydzień temu na czterech kroplówkach, ale znów
> się jej pogorszyło. Mógłbym ją podtrzymywać przy życiu ordynując
> codziennie leki [na siłę !!!! ;>] i kroplówkę, ale jak wspomniałem kotka
> nie opowiadałaby mi jak się czuje i czy chce dalej żyć. Musiałem
> wnioskować z jej zachowań, a np. dzisiejszy upadek z szafki [oprócz
> bólu] spowodował szybsze bicie serca [lęk/strach?]. Dla mnie
> wygodniejsze [i tańsze - te rachunki u weta ;>] byłoby jej dalsze życie,
> [...]

A. popraw cytowanie.

B. mogę czytać książkę, równocześnie słuchać radia i oglądać TV. Moja
eks- któraś tam, fakt, że nie byłem w permanentnej żałobie po niej,
zdiagnozowała mnie jako psychopatyzm. Kotka gdzieś tam zostanie, przez
jakiś czas - nie mogłem płakać w lecznicy, nie mogłem płakać w sklepie
koło domu. Coś nie zostało wygaszone i z czasem musi się
wygasić/wybuchnąć. Ale dla niej to pewnie było najlepsze wyjście.

Pozdrawiam
Flyer