Wszystko rozumiem, ale czy trzeba właśnie tak?

31. Data: 2009-05-09 19:25:45

Temat: Re: Wszystko rozumiem, ale czy trzeba właśnie tak?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Nigdy nie byly.
> Czesto zas, trzeba za nie placic slona cene.

w ostatecznym rozrachunku, ich pozbycie się jest ceną jeszcze bardziej
słoną.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

32. Data: 2009-05-09 19:44:18

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 21:25, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> w ostatecznym rozrachunku, ich pozbycie się jest ceną jeszcze bardziej
> słoną.

Tak, zgadzam sie.

Miedzy innymi dlatego warto miec tak zwane wlasne zdanie, nawet za
cene ostracyzmu, z ktorym nierzadko spotykaja sie w malych
spolecznosciach ludzie, odwazajacy sie posiadac wlasne poglady, i je
glosic.

Jak rowniez dlatego, zeby o kazdej porze dnia i nocy swobodnie
spojrzec na swoje odbicie w lustrze, tudziez do wnetrza tak zwanej
duszy czy sumienia.

33. Data: 2009-05-09 20:00:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> [...]
>
> Jak rowniez dlatego, zeby o kazdej porze dnia i nocy swobodnie
> spojrzec na swoje odbicie w lustrze, tudziez do wnetrza tak zwanej

to jest czasami kurewsko trudne.
mówisz o małych społecznościach - ale to chyba nie ma znaczenia.
dlatego, że każdy człowiek, żyje w swojej własnej małej społeczności -
mimo, że jedni żyją na wsi, a drudzy w mieście.
każdy ma jakiś tam krąg znajomych i to jest właśnie owa mała społeczność.
powiedziałbym nawet, że większe społeczności sprzyjają oportunizmowi,
zgodnie z zasadą wpływu poprzez wielką masę. jeśli wielka masa
(większość) coś wyśmieje - ze świecą szukać tego, co stanie w poprzek i
powie: "a wała wam"! :)

34. Data: 2009-05-09 20:01:25

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał w wiadomości:

> 50,3% :)

Założę się, że tylko z humanistycznymi przedmiotami miałeś gorzej w
szkole. ;D

michał

35. Data: 2009-05-09 20:04:30

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>

> Założę się, że tylko z humanistycznymi przedmiotami miałeś gorzej w
> szkole. ;D

O co się założysz? :)

Saulo

36. Data: 2009-05-09 20:06:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> [...]
> zgodnie z zasadą wpływu poprzez wielką masę. jeśli wielka masa
> (większość) coś wyśmieje - ze świecą szukać tego, co stanie w poprzek i

Poproszę o światło/świecę etc. ;)

--

Paulinka

37. Data: 2009-05-09 20:08:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Poproszę o światło/świecę etc. ;)

poproś ikselkę, niech ci z zakrystii przyniesie... :)

38. Data: 2009-05-09 20:11:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> poproś ikselkę, niech ci z zakrystii przyniesie... :)

Moja świeca nie jest z zakrystii, ja po prostu jestem wredną
nonkonformistką :)

--

Paulinka

39. Data: 2009-05-09 20:14:05

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> na gruzach?
> na gruzach to ty chcesz budować. gruba kreska, przykrywamy gówno
> deseczką i zamiatamy śmieci pod dywan. możesz sobie wypraszać, ale nic
> tym wypraszaniem nie zmienisz.

Zamiatanie pod dywan, to nie to samo, co budowanie na gruzach.

> jedna baba drugiej babie. choć obejrzyj te 3 filmiki co je tu
> zlinkowałem na frondzie. krótkie są.

Obejrzałem.

> chcę, żeby każdy mógł powiedzieć co chce.
> bo zawsze znajdzie się taki michał co stwierdzi, że trener swoimi
> słowami zagraża jego egzystencji.

Jak ktoś z mównicy w tłumie będzie zamawiał pięć piw, to już bym do
niego strzelał.

michał

40. Data: 2009-05-09 20:14:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Moja świeca nie jest z zakrystii, ja po prostu jestem wredną
> nonkonformistką :)

nie wypada mi nie zaprzeczyć: e tam :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Homoseksualiści są jak narkomani?
pokój iluzja
religia także jest wiedzą
PARCIE NA WAWEL