Wurzol rot

1. Data: 2004-07-26 20:20:09

Temat: Wurzol rot
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz zadaję pytanie dla tych co wiedzą co to jest wurzol rot.Jakim
domowym sposobem zrobić aby nadać mięsu taki mocno czerwony kolor?

Pozdrawiam
Kucharz Amamtor
Wojti

1. Data: 2004-07-26 20:22:30

Temat: Re: Wurzol rot
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś z branży mięsnej się wypowie?

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-07-26 20:36:10

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ce3p21$b79$1@news.onet.pl>, "Wojti" <j...@w...pl>
wrote:

> Jeszcze raz zadaję pytanie dla tych co wiedzą co to jest wurzol rot.Jakim
> domowym sposobem zrobić aby nadać mięsu taki mocno czerwony kolor?

Za kolejnym razem sprawdź najpierw dobrze, jak się pisze to, o co
pytasz. Potem postaraj się sformułować pytanie tak, żeby dać innym
szansę skojarzenia o co Ci chodzi i by pytanie zaciekawiło ich na tyle,
by włożyli trochę wysiłku w odpowiedź. Wtedy będziesz miał moż szansę
uzskani odpowiedzi.

Władysław

1. Data: 2004-07-26 20:42:50

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldi,szukałem wszędzie. wurzol z o "umlaut" pisze się sam nie dam rady stąd
ta myśl o grupie. Ostatnio zabiegany człowiek jest.
Pozdrawiam
.

1. Data: 2004-07-26 20:50:34

Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:
> Za kolejnym razem sprawdź najpierw dobrze, jak się pisze to, o co
> pytasz. Potem postaraj się sformułować pytanie tak, żeby dać innym
> szansę skojarzenia o co Ci chodzi i by pytanie zaciekawiło ich

mam rozumiec, ze Pan Wladyslaw zna odpowiedz? co prawda do padliny
mi daleko, ale lubie wiedziec, a do tego lubie milych ludzi :-)

to jak tam, bez wzgledu na pisownie, bo skoro Pan Los wie,ze nie jest
taka, to wie jaka byc powinna, prawda?

--
Andrzej GG: 5404692

1. Data: 2004-07-26 21:02:05

Od: "XX" <X...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

olej z przyprawami

1. Data: 2004-07-26 21:17:15

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ce3rm3$1t$1@nemesis.news.tpi.pl>, "XX" <X...@i...net.pl>
wrote:

> olej z przyprawami

Właśnie. Würz öl. Olej z przyprawami korzennymi. Rot bo czerwony. Olej
można na czerowno zabarwić np. papryką. Jak domyślam się chodzi w tym
przypadku jednak o jakieś fabryczne smarowidło do mięsa na grill
nadające czerwony kolor. Jednak chyba nie "bejca", bo w polskiej
terminologii kulinarnej bejca to tyle co marynata. Czerwony kolor mięsa
osiąga się dzięki dodaniu do marynaty saletry, jednak tu jak myślę
chodzi o zabarwienie mięsa na czerwono po wierzchu. Tyle co
wyspekulowałem z mętnych informacji podanych przez pytającego. Może
rozetrzeć olej z wodorotlenkiem żelaza? ;-)

Władysław

1. Data: 2004-07-27 07:49:01

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> wyspekulowałem z mętnych informacji podanych przez pytającego. Może
> rozetrzeć olej z wodorotlenkiem żelaza? ;-)

Wszystko to się zgadza, a jedynym składnikiem naturalnym Würzöl rot (drogi
Władysławie, wstyd doprawdy pisać coś takiego oddzielnie! Naprawdę
należałoby najpierw sprawdzić, zamiast wprowadzać grupowiczów w błąd), który
może barwic o tyle o ile na czerwono jest papryka.
Pozdrawiam, Agata

Gdzie w Krakowie ser Vincent?
trwalosc czerwonego pesto
[reklama] Marmite