Wybielanie zebow i straszny bol?

1. Data: 2004-07-18 12:33:34

Temat: Wybielanie zebow i straszny bol?
Od: "Edyp" <edyp[@[NO-SPAM]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowilem sobie wybielic zabki. Dentysta zrobil odciski zebow i zakupilem
zestaw Polanight. Zalozylem na noc lecz po 6 godzinach zbudzil mnie ogromny
bol. Zeby jak i dziasla bolaly tak jak przy leczeniu kanalowym - wszystkie
naraz! minely 48 godzin i znowy zalozylem na noc i po 4 godzinach znowy
straszny bol. Jak zalecil dentysta szoruje zeby pasta z duza iloscia fluoru
ale to i tak nie pomaga. Mam zeby wibielac przez 10 nocy i nie wiem jak to
zrobic bo bol nie do zniesienia - nie mowiac o tym ze nie moge nic jesc. A
szkoda 600zl droge nie chodzi. Czy to jest dobry srodek? Co zrobic z tym
bolem?

Edyp

2. Data: 2004-07-18 13:27:13

Temat: Re: Wybielanie zebow i straszny bol?
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szkoda 600zl droge nie chodzi. Czy to jest dobry srodek? Co zrobic z tym

Jak się chce być pięknym, to trzeba cierpieć ;-)
to normalny efekt uboczny wybielania. Kup sobie w aptece elmex żel (ma 10x
tyle fluoru co pasta), nałóż na łyżkę, tą do której nakładasz żel do
wybielania i na ząbki. Powinno być lepiej. Może najlepiej pójść do dentysty,
który to robił?
Piotr

3. Data: 2004-07-18 14:22:18

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jul 2004 14:33:34 +0200, "Edyp" <edyp[@[NO-SPAM]wp.pl>
wrote:

Ja bym sie na Twoim miejscu zastanowil, czy Ci zeby nie wypadna.
Do wybielenia polecam paste, sodę i kore (chyba) dębu.
Nie boli, nie szkodzi zębom, a efekt jest podobny.
Pozdrawiam
Klapuch.

4. Data: 2004-07-18 19:21:51

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Sun, 18 Jul 2004 14:33:34 +0200, "Edyp" <edyp[@[NO-SPAM]wp.pl>

Mialam ten sam problem, tez wydalam 600zl. Nie dosc ze prawie nic nie
moglam jesc z powodu maxymalnego uwrazliwienia to bol wszystkich zebow
nie do zniesienia. I nie pozostalo mi nic innego jak pozegnanie sie z
6stowami i nie wybielanie dalej.

Stokrotka

5. Data: 2004-07-18 21:46:31

Od: "Monika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l>
napisał w wiadomości news:rr1lf0p0nnkscs6fp830a8i3dtnalfjbio@4ax.com...
> [...]
> Do wybielenia polecam paste, sodę i kore (chyba) dębu.
> Nie boli, nie szkodzi zębom, a efekt jest podobny.
O ile wiem to płukanki z kory dębu służą do pociemniania koloru włosków na
głowie :-)

6. Data: 2004-07-19 15:55:05

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jul 2004 23:46:31 +0200, "Monika" <c...@w...pl> wrote:

to moze mi sie kora pomylila, jeszcze sprawdze

>O ile wiem to płukanki z kory dębu służą do pociemniania koloru włosków na
>głowie :-)

przegroda nosowa i ból głowy
borelioza
Amputacja nogi
Zabiegi dotyczące chirurgicznego leczenia jaskry
ropa pod paznokciem?