Wybor

21. Data: 2005-04-18 09:45:10

Temat: Re: Wybor
Od: "Obrotowy Józek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia " <m...@N...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:d3v3h3$1pm$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> kleski
> tylko po to aby udowodnic jacy to mescy oni sa.
> jestescie porazkowi, smieszni z tym czyms wiszacym miedzy nogami.
> nie jestem feministka ale mam juz dosc tego waszego gapienia sie na moje
> piersi, gwizdania za mna na ulicy, starna sie mnie wyrwac na randke przy
> byle okazij, tylko jedno macie w glowie - seks. ci ktorzy zaprzecza to
> albo
> sa kobietami, albo cos z nimi nie tak.
>
> pozdrawiam, a chuj wlasciwie to nie pozdrawiam.
>
> --
> Wys?ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->

oby jak najszybciej, jak najwiecej tobie podobnych kretynek zeszlo z tego
swiata.

niepozdrawiam
O.J.

22. Data: 2005-04-18 09:54:39

Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 18-04-05 Dunia <d...@n...o2.pl> scribsit:

> Jak to nie: na psd grasuje wlasnie tatus-onanista. Polecam ;)

Tu też się pokazał.
--
Jacek Skowroński

23. Data: 2005-04-18 10:08:49

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> piersi, gwizdania za mna na ulicy, starna sie mnie wyrwac na randke przy
> byle okazij, tylko jedno macie w glowie - seks. ci ktorzy zaprzecza to

A nie masz gdzieś zdjęcia na jakiejś stronie www, chętnie popodziwiałbym
Twoją ......inteligencję ;)

> pozdrawiam, a chuj wlasciwie to nie pozdrawiam.

Achhh, uwielbiam kobiety z temperamentem :)

Pozdrawiam
Andrzej

24. Data: 2005-04-18 10:33:46

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Oasy mnie niestety
powstrzymują:

> Achhh, uwielbiam kobiety z temperamentem :)

Pierdolisz!

cichy wielbiciel

25. Data: 2005-04-18 10:35:40

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2005-04-18 10:37:04

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
.
> Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Oasy mnie niestety
> powstrzymują:

> Pierdolisz!

No co Ty, chciałem tylko pooglądać.

Pozdrawiam
Andrzej

27. Data: 2005-04-18 10:39:10

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Oasy mnie niestety
> powstrzymują:

> Pierdolisz!

Uparty jesteś, ale ja nie jestem taki łatwy, trzeba ze mną najpierw trochę
pochodzić.

Pozdrawiam
Andrzej

28. Data: 2005-04-18 10:41:12

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Oasy mnie niestety
powstrzymują:

> No co Ty, chciałem tylko pooglądać.

Acha. W razie czego nie chowaj urazy :-)

puchaty

--
Poszkodowany przeze mnie obywatel jest teraz w szpitalu i nie chowa urazy.
Powiedział, że mogę korzystać z jego samochodu i wziąć jego żonę aż do

29. Data: 2005-04-18 10:59:24

Od: Sergiusz <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):
> a tak na powaznie to faceci sa po to aby sie nimi bawic.
O ty kaflaro zajebana!

> nie nadaja sie do
> niczego innego.
Pierdolnij sie w lepetyne!

> [...]
> tylko po to aby udowodnic jacy to mescy oni sa.
> jestescie porazkowi, smieszni z tym czyms wiszacym miedzy nogami.
Co ty kurwa nie powisz.

> [...]
> byle okazij, tylko jedno macie w glowie - seks. ci ktorzy zaprzecza to albo
Widzialem kurwa twoje zdjecie - za chuja bym na ciebie nie gwizdal!
Kurwa - myslisz, ze ty ladna jestes??? Buehehehehehe. O ja pierdole :)

Pozdrawiam,
Sergiusz...

30. Data: 2005-04-18 10:59:58

Od: Sergiusz <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jack napisał(a):
> Powiedz mi tylko co ci po tym, ze (jak twierdzisz)
> jesteś ładna, skoro rozumu nie masz za grosz ?
Dokladnie - mysli, ze jest ladna, ale rozumu ni chuja nie ma! :)

Pozdrawiam,
Sergiusz.

stosunek do dzieci
Prawnik-Poznań