Re: Wybor plyty indukcyjnej - wybor pomiedzy

1. Data: 2010-08-10 10:15:18

Temat: Re: Wybor plyty indukcyjnej - wybor pomiedzy
Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktora plyte wybrac?

1. TEKA
http://model-agd.pl/product_info.php/products_id/117
ku tej się skłaniam. Choć nie najtańsza.
Ale nie znam zupełnie producenta (ale czesto sie pojawia w poradnikach,
odkąd zacząłem szukac o tym informacji)
Gwarancja 2 lata
Sterowanie sensory
Cena... niestety 1230 zł.

2. GORENJE
http://www.eukasa.pl/sprzet-do-zabudowy/sklep/114571
8/gorenje/gorenje-it320ac/
Znany producent. Najdroższa.
Garancja 2 lata.
Sensory
Cena tragiczna 1655 zł.

3. ARDO
http://www.eminet.pl/index.php?products=product&prod
_id=4483
Jakoś mnie ten producent nie przekonuje - może niesłusznie, moze nie mam
racji.
Brak info o gwarancji.
Sensory
Cena 930 zł.

4. Inne wasze propozycje:
tylko dwupolowe, ok. 30 cm szerokosci
w znośnej cenie, dobrego producenta

Czy znacie moze tańsze małe dobre płyty niż wymienione?
Czy szukac płyty ze sterowaniem pokrętłami? Wymienione mają sensory - co
jest lepsze?

Wystarczy mała "dwupolowa" płyta indukcyjna. Mała bo:
- dla jednej/dwóch osób osób
- do niewielkiej kuchni, b. mało miejsca
- woda w czajniku elektrycznym
- gdyby byly potrzebne wiecej niz dwa miejsca grzania - mozna podgrzewac w
piekarniku lub mikrofali

Mała/małej mocy, bo instalacja elektryczna 230V w bloku.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

2. Data: 2010-08-10 11:23:41

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-10 12:15, Czesuaw P. pisze:

> Czy znacie moze tańsze małe dobre płyty niż wymienione?
> Czy szukac płyty ze sterowaniem pokrętłami? Wymienione mają sensory - co
> jest lepsze?

Przy małych dzieciach lepsze sensory. Pokrętła lepsze, gdy masz problemy
ze wzrokiem lub po prostu źle oświetloną kuchnię. Poza tym chyba
wszystko jedno.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

Re: BURAKI
przepis poszukiwany
ZIEMNIAKI...
oregano suszone - kiedy dawac
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)