ZIEMNIAKI...

1. Data: 2010-08-09 11:06:00

Temat: ZIEMNIAKI...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Synek przywiózł nam od babki cały worek ziemniaków zeszłorocznych. Nie
było co deliberować, od rana zdążyłem je obrać, część utrzeć na surowo, a
częć zemleć po ugotowaniu. Teraz Maruda przerabia półprodukty. Te surowe, po
dodaniu części ugotowanej przerobiła na kluski, resztę przerabia na pierogi
ruskie - farsz z ziemniaków, sera twarogowego, słoninki przesmażonej na
skwarki i na niej usmażonej cebuli, z dodatkiem suszonej mięty i czubricy
zielonej. Reszta ziemniaków zostanie przerobiona na kopytka. To wszystko do
zamrażarki, wystarczy co, parę dni rozmrozić i obsmażyć na masełku
klarowanym - pychotka i czas dla Marudy, wszak rok szkolny za 20 dmi...

2. Data: 2010-08-09 13:18:40

Temat: Re: ZIEMNIAKI...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Aug 2010 13:06:00 +0200, Panslavista napisał(a):

> wszak rok szkolny za 20 dmi...

No popatrz, a ja zupełnie już o tym nie pamiętam.

3. Data: 2010-08-09 14:39:09

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> [...]
> kopytka. To wszystko do zamrażarki, wystarczy co, parę dni rozmrozić i
> obsmażyć na masełku klarowanym - pychotka i czas dla Marudy, wszak rok

Typowo koszerne potrawy.

4. Data: 2010-08-09 17:24:20

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> Typowo koszerne potrawy.

Słoninka zesmażona na szmalczyk i skwarki. Pewnie spozywasz, Nekuśka?

5. Data: 2010-08-12 21:27:39

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ciesz się, że masz stare ziemniaki,
obecne młode nie mają tego uroku co dawne zwykłe młode __beznawozowe__,
gdy miałam kilka(także naście) lat.

6. Data: 2010-08-13 03:13:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message
> To ciesz się, że masz stare ziemniaki,
> obecne młode nie mają tego uroku co dawne zwykłe młode __beznawozowe__,
> gdy miałam kilka(także naście) lat.

Bóg zapłać za dobre słowo, cieszę się Stokrotko.

oregano suszone - kiedy dawac
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)
Kawior - co nim jeszcze jest a co jest tylko zabarwioną ikrą
Buraki czerwone-przechowywanie
PRACA WRE !!! CZYLI...