Wybrane posty

1. Data: 2002-05-22 19:49:44

Temat: Wybrane posty
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w sprawie formalnej.
Kiedys były sobie posty (wybrane) i w zależności od edycji schodziły na
dalszy plan ustępując miejsca nowym. Jednak można było je odnaleźc w
archiwum postów wybranych np. archiwum 2001luty/marzec, kwiecień.
I to było super, bo oczywiście wybrane posty przez redakcję odpowiadały w
jakimś tam procencie moim zaintersowaniom i chętnie do nich wracałam.
Teraz nie mam takie możliwości, muszę szukać po googlach, a nie zawsze
pamiętam kto i co.
Wiem, że oszczędność miejsca, ale czy da się z tym coś zrobić?
A może gdzieś te posty są, tylko ja ich nie widzę?

pozdry
defric

1. Data: 2002-05-22 20:06:46

Temat: Re: Wybrane posty
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"defric" <d...@w...pl> wrote in news:acgso6$f3g$1@h1.uw.edu.pl:

> A może gdzieś te posty są, tylko ja ich nie widzę?

Oczywiscie, ze sa.
Zwieksz sobie ilosc postow pobieranych z serwera do maksimum.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

"...lubilem stawiac kominki..."[Lukasz]

1. Data: 2002-05-23 00:11:24

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

defric w news:acgso6$f3g$1@h1.uw.edu.pl...

Witaj !!:)

> [...]
> dalszy plan ustępując miejsca nowym. Jednak można było je odnaleźc w
> archiwum postów wybranych np. archiwum 2001luty/marzec, kwiecień.

Masz rację - tak było przez cały rok. Rzecz w tym, że z jednej strony same
wybory tych postów wiecznie wzbudzały kontrowersje, a z drugiej strony
robiło sie z tym coraz więcej roboty. W tym roku jest więc tak jak widać.
Do wybranych wkładane są na górze coraz to nowe "wybrane posty"
a starsze na dole są odcinane i - niestety - przepadają.

> [...]
> jakimś tam procencie moim zaintersowaniom i chętnie do nich wracałam.
> Teraz nie mam takie możliwości, muszę szukać po googlach, a nie zawsze

Twój głos jest dla nas bardzo ważny - gdybyśmy tylko zdołali namówić kogoś
do wspólpracy... Najlepiej byłoby - tak jak juz pisałem wczoraj chyba -
aby to sami grupowicze wybierali te posty jakimiś partiami - proponowaliśmy
po tygodniu - coś w rodzaju "dyzuru".
Przed chwilą do redakcji napisał Saulo i zaproponował jakiś post. Ale czy będziesz
to robił Saulo regularnie przez tydzień!? Albo nawet przez miesiąc? Byłoby swietnie.
Wówczas spróbowalibysmy wrócić do archiwizowania tych postów - znalezienia
jakiejś formułki na zapisywanie archiwum. Technicznie jest to mozliwe oczywiście.

> Wiem, że oszczędność miejsca, ale czy da się z tym coś zrobić?
> A może gdzieś te posty są, tylko ja ich nie widzę?

No niestety - wyborów poprzednich już nie ma.
A może Ty defric zechciałabyś też powybierać te posty z grupy przez jakis czas?!

Ale nie chodzi nam o spontaniczne przysyłanie nam przez wszystkich równocześnie
własnych typów. Wówczas nadal to my będziemy musieli biedzić się z wyborami.
Chodzi o to, by raz na kilka dni trafiał do nas tylko jeden list i żeby przez miesiąc
wybierającą była stale ta sama osoba która będzie te wybory firmować własnym
gustem.

> pozdry
> defric

pozdrawiaki
All

1. Data: 2002-05-23 09:21:52

Od: "Zen" <d...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-23 19:01:18

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast"
/cut/
> wiecznie wzbudzały kontrowersje, a z drugiej strony
/cut/

Tylko to jest tak:
Kiedy będziesz chciał poczekać na osoby, które się zgłoszą do wybierania
postów, to może na początku będą chętni a potem to oleją. Prawdopodobnie
skończy się na tym co robiła nasza rusycystka "do wybierania postów w tym
tygodniu, na ochotnika, zgłosi się.... zgłosi się... - defric!" i defric
chcąc czy niechcąc będzie na siłę ślęczała przy kompie i robiła przesiew, bo
nie będzie mogła odrzucić propozycji z jakiś tam wewnętrznych powodów, albo
oleje sprawę i nic nie zrobi i będzie dziura na stronie.

Ja myślę sobie tak, że skoro jesteśmy grupą - dynamiczną, żyjącą etc. to
czemu spontanicznie nie możemy wybierać sobie jakiś postów? Np. coś mi się
spodoba i na forum grupy stwierdzę, że to może się nadawać do wybranych
postów, lub wyślę moje spostrzeżenia czy typowany post z autorem , datą do
redakcji. Zrobi też tak kolejny i kolejny i kolejny uczestnik grupy. Jasne,
że w pewnym momencie zgłoszeń może być za dużo - weźmie się pierwsze
zgłoszone. Może też być ich za mało - to się weźmie te wcześniej proponowane
a zeległe. Umieści się na stronie PSP bez weryfikacji, bez myślenia czy są
tego warte czy nie.
Bowiem:
Na grupie są ludzie o różnych maściach, zainteresowniach, kontrowersyjnych,
wzbudzających wielkie emocje poglądach. I dzięki temu grupa żyje, dzięki
temu coś się tu dzieje. Dzięki temu jesteśmy przedstawicielami społeczeństwa
realnego, które na równi z PSP (a raczej PSP na równi ze społeczeństwem
realnym) posiada psychologów, studentów, wywrotowców, pedantów itp. Każdy z
nas ma coś do powiedzenia i każdy prezentuje odmienne wartości i postawy.
Dla jednego post nr 1 będzie wartościowy a dla innego post nr 2 - i nad tym
nie można dyskutować. Poprostu post się zamieszcza - jest on widoczny - jest
częscią grupy, historią, a potem nakładają się następne i następne.

Co do odnowienia ideii archiwum wybranych postów - nadal twierdzę, że
powinno coś takiego być.

P.S.
1. Wiem, że łatwo napisać "się zamieści", "się zrobi", ale cóż... ;)
2. Pisałam jednym tchem, nie wiem czy składnie, jeśli tekst jest dziwny to
sory.

pozdry
defric

1. Data: 2002-05-23 21:54:44

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

defric w news:acjfdb$mr2$1@h1.uw.edu.pl...
/../

> [...]
> nie można dyskutować. Poprostu post się zamieszcza - jest on widoczny - jest
> częscią grupy, historią, a potem nakładają się następne i następne.

Dokładnie tak. Mamy jednak i inne propozycje - na przykład "wybrane, jako
wyciągarka";))). Ale nie pszeszło. Strona ma być w tym miejscu zwierciadłem
grupy takiej jaka jest i dlatego najlepsze byłoby własnie typowanie przez
samych grupowiczów. I ro różnych!

> Co do odnowienia ideii archiwum wybranych postów - nadal twierdzę, że
> powinno coś takiego być.

No, skoro tak twierdzisz :)) to ... pewnie będzie.:).

> 2. Pisałam jednym tchem, nie wiem czy składnie, jeśli tekst jest dziwny to
> sory.

:)) Składnie, ładnie ... nie ma tu nic dziwnego....

> pozdry
> defric

pozdry
All

1. Data: 2002-05-23 21:59:54

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"defric" news:acjfdb$mr2$1@h1.uw.edu.pl...
/cut/
> 2. Pisałam jednym tchem, nie wiem czy składnie, jeśli tekst jest dziwny to

nie jest dziwny
proponowana przez Ciebie forma chyba najprostsza w realizacji
podpisuję się pod tym pomysłem, zwłaszcza, ze już ta forma
notowania postów m-ca funkcjonowała na psphome

wracamy :o))
Mań
cmoki

1. Data: 2002-05-23 22:14:38

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"... z Gormenghast" news:achjoc.3vs7ns7.1@Gormenghast.h707e823a.invalid.
..
> No niestety - wyborów poprzednich już nie ma.

wywaliłeś archiwum 2002?!?!
jestem zszokowana, nie widzę w tym sensu

Mania

1. Data: 2002-05-24 08:20:50

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"... z Gormenghast" napisał(a):

> defric w news:acgso6$f3g$1@h1.uw.edu.pl...

a dlaczegoby nei połaczyc wybranych posr\tów i Faq, czyli zrobic cos
posredniego?
wystarczyłoby te wybrane posegregowac jakos tematycznie, co znakomicie
ułatwiałoby ich czytanie. nie wg dat, bo nie to jest przeciez
najwazniejsze.

pozdrawiam
marsel

1. Data: 2002-05-24 10:46:03

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania w news:acjphl$pa1$1@news.tpi.pl...
/.../

> wywaliłeś archiwum 2002?!?!
> jestem zszokowana, nie widzę w tym sensu

Aby wywalić, trzeba było to najpierw zrobić. A tak sie złożyło, ze
nie było komu (tu pretensja do siebie!) więc - nie ma. Ale jeśli jest
zapotrzebowanie to rzecz da się odtworzyć. Źródła istnieją - wymaga
to tylko pracy.
A motywacje do pracy dają takie jak ten i takie jak defric'owe posty :)).
Bez nich trudno.

> Mania

All

niezdana matura