Wychodzą - brawo! :-)

131. Data: 2016-06-30 12:57:33

Temat: Re: Wychodzą - brawo! :-)
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2016 o 12:55, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Prędzej automat stojący na własnych nogach niż łamaga na kroplówce.

Jeśli nawet automatem jest TEN świat, to nie TAMTEN

132. Data: 2016-06-30 12:59:57

Temat: Re: Wychodzą - brawo! :-) nie ma reinkarnacji
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 czerwca 2016 12:56:36 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Uściślijmy: śmierć jest czymś jednorazowym i niepowtarzalnym, Oznacza to
> opuszczenie TEGO świata i przybycie na TAMTEN świat.
> A dla Ciebie cały czas jesteśmy w tym świecie.
> A Jezus ani razu nie napomknął i reinkarnacji, a mówił m.in. "ci pójdą
> do życia wiecznego a tamci na męki wieczne".

Toż przecież reinkarnacja to są męki wieczne i odwieczne.
A nauki Jezusa dla głupich Hebrajczyków i jeszcze głupszych Romajów były
prowizoryczne.

133. Data: 2016-06-30 13:03:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 czerwca 2016 12:57:30 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Jeśli nawet automatem jest TEN świat, to nie TAMTEN

Tyko że my jesteśmy z tego świata (uwikłani w samsarę), a na tamten (krainy
buddów) dopiero możemy ewentualnie aspirować. No i ta nauka przejścia z samsary
do nirwany to jest sens życia jeśli takiego szukasz.

134. Data: 2016-06-30 13:06:08

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2016 o 12:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Toż przecież reinkarnacja to są męki wieczne i odwieczne.
> A nauki Jezusa dla głupich Hebrajczyków i jeszcze głupszych Romajów były
> prowizoryczne.

Czyli wierzysz że żyjesz i wszyscy ludzie w piekle. To szkaradny pogląd.
To tak jakby twierdzić: nie ma nadziei, i tak wszyscy pójdziemy do
piekła! To oznacza odebranie sensu życia!
A więc twoja "wiara" odbiera sens życia.

135. Data: 2016-06-30 13:09:40

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2016 o 13:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Tyko że my jesteśmy z tego świata (uwikłani w samsarę), a na tamten (krainy
> buddów) dopiero możemy ewentualnie aspirować. No i ta nauka przejścia z samsary
> do nirwany to jest sens życia jeśli takiego szukasz.

Bo tak mówią świńte księgi?
Nie chcesz przyjąć do wiadomości że każdego czeka śmierć, i to jest
najważniejsze wydarzenie życia. Przypomina urodziny. Ty jesteś takim
bliźniakiem, który twierdzi że w wieku 9 miesięcy nie ma urodzin, tylko
cofnięcie do etapu komórki.

136. Data: 2016-06-30 13:20:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 czerwca 2016 13:09:37 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Bo tak mówią świńte księgi?

Bo takie jest założenie co do spójności świata, w którym żyjemy i do którego
należymy. Jeżeli jakieś twierdzenie nie opiera się na spójności świata
i zakłada dziury w niej, to nie mając oparcia w świecie samo jest niespójne.
Świat jest podstawowym objawieniem jakie zostało nam dane i dopiero wychodząc
od księgi natury można konstruować swój światopogląd, ona jedyna weryfikuje
i falsyfikuje wszystkie inne rewelacje.

137. Data: 2016-06-30 13:22:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2016 o 13:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Bo takie jest założenie co do spójności świata, w którym żyjemy i do którego
> należymy. Jeżeli jakieś twierdzenie nie opiera się na spójności świata

Twój światopogląd jest niespójny, bo światem rządzi fizyka a ta nic nie
mówi by z człowieka wychodziło jakieś cosik jakiś gaz i wchodził do innego.

138. Data: 2016-06-30 13:22:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 czerwca 2016 13:06:06 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> piekła! To oznacza odebranie sensu życia!
> A więc twoja "wiara" odbiera sens życia.

Nie i tak, bo jest od tego wyjątek - szlachetna ścieżka wyprowadzająca
z cierpienia. Sensem życia są poszukiwania i mozolne postępy na tej ścieżce.

139. Data: 2016-06-30 13:23:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2016 o 13:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie i tak, bo jest od tego wyjątek - szlachetna ścieżka wyprowadzająca
> z cierpienia. Sensem życia są poszukiwania i mozolne postępy na tej ścieżce.

A Ty osiągnąłeś nirwanę? Jeśli nie, to jaki jest sens Twego życia?

140. Data: 2016-06-30 13:29:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2016 o 13:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie i tak, bo jest od tego wyjątek - szlachetna ścieżka wyprowadzająca
> z cierpienia. Sensem życia są poszukiwania i mozolne postępy na tej ścieżce.

Twierdzisz że życie jest cierpieniem? Nie, życie jest Darem.
Twoja ideologia mówi że życie jest cierpieniem, z którego nawet śmierć
nie ratuje. Więc to co twierdzisz że życie jest piekłem.
Tylko szatan mógł wymyśleć reinkarnację i karmę.

Granica przebiega w poprzek
Czy trup czuje ból?
DO XL
Światowe dni zabobonu