Wyciecie migdalkow

1. Data: 2002-03-20 15:57:33

Temat: Wyciecie migdalkow
Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

Czeka mnie ten zabieg za kilka dni i chcialem sie dowiedziec jak to jest...
- jest znieczulenie ogolne / miejscowe?
- przez otwor gebowy czy cos przecinaja - jak tak to gdzie?
- jak dlugo po zabiegu jest sie w szpitalu?
- jakie konsekwencje zabiegu?

Moze pytania "dziecinne" ale dla mnie to zagadka... a lekarz powiedzial ze
"raz, dwa, trzy i po problemie"... malo konkretna odpowiedz

D.

2. Data: 2002-03-20 20:35:44

Temat: Re: Wyciecie migdalkow
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest to nic przyjemnego, przeszłam to parę lat temu. Znieczulenie jest
miejscowe, zabieg trwa ok. pół godziny, a w szpitalu zostaje się tydzień.
Znam ludzi, którzy przechodzili to całkiem łagodnie. Myślę, że i Ty nie masz
się czym przejmować. Trzymam kciuki! Kasia

3. Data: 2002-03-21 07:59:01

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie masz
> się czym przejmować. Trzymam kciuki! Kasia

To rzeczywiscie przechodziłaś to kilka lat temu. Były jakieś
powikłania, że trzymali Cię aż tydzień???

> Użytkownik "Dwach" <d...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> jest...
miejscowe
zależy od techniki, zazwyczaj trzeba migdał wyłuskać z torebki ( a to
się robi nożem)

u nasz robi się to ambulatoryjnie, po znieczuleniu tylko trzeba zostać
z godznkę...

???? A jaki jest powód zabiegu?

Pozdro
Massai

4. Data: 2002-03-21 08:08:53

Od: "Bonzi" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześc!
ja przechodziłam wycinanie migdałków 2 lata temu ale załatwiłam sobie to na
znieczulenie ogólne bo słyszałam że miejscowe jest okropne, po zabiegu
leżałam w szpitalu około tygodnia to było dla mnie nie najprzyjemniejsze,
trzeba leżeć na boku nie wolno na plecach od razu po zabiegu ponieważ
wszystko jest spuchnięte i jeszcze krew leci, zabieg robią przez otwor
gebowya.
Nie martw sie wszystko da sie wytrzymac :)) nie takie ludzie cierpienia
przechodzą :))
Pozdrwiam i trzymam kciuki
Jak bedziesz po to daj znać

5. Data: 2002-03-25 12:41:54

Od: "Raf" <r...@2...tw> szukaj wiadomości tego autora

Czesc:-)
Mialem to 2 lata temu, razem z moim dzieckiem, wycinano nam migdaly prawie o
tej samej godzinie, tylko w innych salach;-) On juz po poludniu zapomnial ze
cos mial wycinane, drugiego dnia jadl co chcial a ja... Pocierpialem troche.
Polecam septolete, kilka dni po zabiegu gdy nie chcialo mi sie goic,
zaczalem brac te tabletki, dopiero wtedy wszystko poszlo "z kopyta" i
zagoilo sie. Lezalem od wtorku do soboty, jakos przezyjesz.
Pozdrawiam
Raf
--
Zmien tw na pl w koncowce maila

Pozdrowka
> [...]
>
> Moze pytania "dziecinne" ale dla mnie to zagadka... a lekarz powiedzial ze
> "raz, dwa, trzy i po problemie"... malo konkretna odpowiedz

Błona dziewicza.
czy ktos moze zalatwic taniej Roaccutane ?
VIOXX
pytanka dot. anatomii człowieka
Firma farmakologiczna szuka product menegera