Wyciecie migdalow - znieczulenie ogolne

11. Data: 2006-07-24 18:19:21

Temat: Re: Wyciecie migdalow - znieczulenie ogolne
Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Juanito" <j...@r...pl> napisał w wiadomości

> No wlasnie juz dawno skonczylem 15 lat:)
> zastanawialem sie po prostu czy jest to mozliwe bo jesli mnie uspia narkoza
> to musze miec chyba taka rure w ustach a wtedy operowanie jest chyba
> trudne a moze nawet malo realne ?
>
> Wracając do tematu: narkoza jest dożylna, a podczas zabiegu ewent. dostrzykuja
znieczulenie miejscowe

12. Data: 2006-07-25 10:34:08

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Ładnie piszesz, nawet z obcymi wtrąceniami, ale jak nie wiesz to nie
> pisz...
> Zanim napisałem "chamski" post zapoznałem się z Twoją twórczością na tym
> forum (to moje rutynowe działanie) i uznałem, że taka forma będzie
> odpowiednia. Tak więc zastanów się mocno zanim coś piszesz i niech to będą
> fakty, a nie obiegowe opinie...
>
> Juanitos

Juanitos;

Mój drogi chłopcze, walczący z wyimaginowanymi wiatrakami;

Medycyna to nauka, której działanie polega na kontakcie pacjenta
z lekarzem. Lekarz chcący leczyć / a to jego zawód, zaufania
społecznego/ najpierw winien przeprowadzić szczegółowy wywiad
z pacjentem. Pacjent idąc do lekarza winien zabrać ze sobą wszystkie
wcześniejsze wypisy ze szpitali, wyniki badań laboratoryjnych,
fotografie RTG, itd.itp.
W razie potrzeby lekarz kieruje pacjenta celem wykonania badań
laboratoryjnych, specjalistycznych.
Lekarz bada pacjenta za pomocą słuchawki lekarskiej, mierzy ciśnienie,
tętno. Dysponując wieloma urządzeniami, może wykonać w gabinecie
pierwszego kontaktu wiele badań.
Często się zdarza, że lekarz, podejmuje diagnozę, sposób leczenia, za
drugą, trzecia wizytą, kiedy zna wyniki różnych badań laboratoryjnych.
Pan uważa, że medycyna to nauka zbliżona do matematyki, fizyki,
chemii, gdzie wzory matematyczne lub tablice Mendelejewa można
zeskanować i przesłać kolegom.
Pan musi zrozumieć, że nawet bezimienny ktoś "Jagna" udzielająca
rad bierze na siebie pewną odpowiedzialność w razie nieszczęśliwego
wypadku. Dlatego moje wypowiedzi odnośnie leczenia są i _ muszą_
być bardzo ogólne bo ja wyłącznie opieram się na tym, co ktoś sobie
a muzom napiszę bo mu się nie chce iść do lekarza.

J.

13. Data: 2006-07-25 12:56:45

Od: "Juanito" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój drogi chłopcze, walczący z wyimaginowanymi wiatrakami;

Moja Droga Dziewczynko :-)

Generalnie się zgadzam z tym co napisałaś. Tematyka grupy jest dosyć
niewygodna i dawanie porad na odległość jest nierozumne, ale jednak dosyć
powszechnie stosowane. aby nie było niedomówień, mam na myśli całość
tematyki grupy a nie nieszczęsne migdałki.

Pozdrawiam serdecznie

Juanitos (chłopiec praktykujący lat 59)

14. Data: 2015-04-03 13:23:08

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy jak jestem w ciąży to jest możliwe usuniecie migdałów

Przewlekła niewydolność serca inerrki
Dietetyk Gdansk
Pytanie do lekarza - ważność skierowania
nagle zdretwienie konczyn - co to moze byc ?
już nie wiem komu wierzyć