Wyciśnięcie maksimum z balkonu

11. Data: 2012-02-29 00:01:06

Temat: Re: Wyciśnięcie maksimum z balkonu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Feb 2012 12:58:19 -0800 (PST), Michał napisał(a):

> Dziś
> pierwsza partia pomidorów została zasiana w kubkach po jogurtach (3
> odmiany).

Ja wczoraj zasiałam pierwszą partię, spóźniłam sie tydzień w stosunku do
planów. No ale siałam już skiełkowane, więc w sumie jest OK. Papryka
wreszcie skiełkowała (kiełkuje nieco dłuzej), jutro posieję.
Sieję w takich krążkach pęczniejących, bardzo wygodne:

http://www.bazarek.pl/produkt/2977576/krazki-torfowe
-jiffy-36szt-do-mini-szklarenki.html

--

XL

12. Data: 2012-02-29 00:26:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Feb 2012 01:01:06 +0100, Ikselka napisał(a):

> http://www.bazarek.pl/produkt/2977576/krazki-torfowe
-jiffy-36szt-do-mini-szklarenki.html

Tu masz 3 razy tyle za podobną cenę - warto.
--

XL

13. Data: 2012-02-29 07:04:00

Od: Michał <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czytając jednak o ukorzenianiu się sadzonek, zasieje jeszcze raz w
mniejszych pojemnikach.
Przeglądałem różne fora.
Nie wiedziałem, że post o sadzeniu pomidorów, może mieć 26 stron...

14. Data: 2012-03-05 08:45:26

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 22:16, "Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote:
> Skoro w bloku to w mieście. Skoro w mieście to być może balkon od ulicy.
> Skoro od ulicy to ruch, samochody, spaliny, metale ciężkie, kurz. Czy jednak
> nie lepiej na balkon kwiatki a warzywa na rabatki na jakiejś działeczce za
> miastem ?

Nie ma tragedii, za balkonem mam pas działek i drzewek, potem kolejny
blok a za nim dopiero nieco większa osiedlówka, generalnie zadupie
więc jest w miarę czym oddychać ;) Spalin praktycznie nie ma, a co do
kurzu to tak jak wszędzie mam wrażenie.

Pzdr.
L.

Drzewa "nieprzygotowane" na mrozy :->
Patyk w ziemie
Zające
[pytanie] Czy hodowla konopi w prywatnym ogrodzie jest możliwa
Podlewanie ogrodu deszczówką - jaka pompa najlepsza ?