Wygląd a wgląd - Do Iksi i Chirona

41. Data: 2015-06-07 19:43:26

Temat: Re: Wygląd a wgląd - Do Iksi i Chirona
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Jun 2015 21:49:34 +0200, Fragi napisał(a):

> [...]
>>> http://www.dailymotion.com/video/xxa09w_uboj-rytualn
y-w-klatce-obrotowej_animals

> Moja nie też ma, więc nie jem i ja jako ja nie przykładam do tego biznesu
> ani złotówki. Każdy ma wybór. Zwłaszcza, że nie wykluczam, że zwierzęta
> mają duszę. Bo że posiadają emocje, czują, płaczą, smucą się, cieszą,
> cierpią to oczywistość.

> Taaa... A futra nosisz/posiadasz/kupujesz, bo nie wiesz, co bardziej cierpi
> - norka, czy włókno syntetyczne...

Nie lubię takiego propagandowego przeginania kosztem zwyczajnej życiowej
racjonalności. Tak więc jedzenie mięsa jest dla TYPOWEGO, normalnego,
zdrowego (i chcącego takim pozostać) człowieka koniecznością, a ponieważ
warunki do polowań oraz gatunki dziko niegdyś żyjace w Europie jakoś dawno
już zanikły, no to muszę jeść mięso hodowlane; ubranie, zwłaszcza zimą, też
jest mi nieodzowne (może innym nie, ale mi tak, bo marznę), a tak się
składa, że futro ze zwierza jest do celów ociepleniowych najlepsze, przy
czym "syntetyki" tylko w propagandzie są takie "zdrowiuśkie", bo spróbuj je
zutylizować bez szkody dla siebie/mnie/ludzkosci i przyrody.
Tak więc jem hodowlane mięcho, futer naturalnych (tyż hodowlane) staram się
nosić jak najmniej, jednakoż potrzebuję ich konkretną ilość do okrycia mych
nienajdrobniejszych, ale i nienajpotężniejszych członków...

Więc wiesz, Fra, wszystko wolno, ale z umiarem - a niech Cię te Twoje
syntetyki tak nie rajcują, bo tak czy inaczej Twoi (lub co gorsza moi)
potomkowie będą z nich mieć kiedyś nielichy kłopot (ach, te dioksyny...) w
imię Twej (nieświadomej fatalnych skutków) litości nad zwierzątkami...
33333-|

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

42. Data: 2015-06-08 07:17:31

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]

-armiger_Mahakala.jpg

> Sens jest taki, że zakazy, kary i ograniczenia na podstawie WGLĄDU w rzeczy
> takie jakie są mogą wywołać wrażenie tyranii wsród ludzi, którzy za
> kryterium wartości dobra i zła przyjmują to, jak rzeczy WYGLĄDAJĄ. Ponieważ
> większość ludzi jest powierzchownych w kryteriach, więc dlatego potrzebna
> jest ostrożność i umiarkowanie bardziej niż radykalizm, bo każdego strażnika
> widzą tak jak na załączonym obrazku i co się usiłuje coś naprawić, to
> rozlega się płacz i zgrzytanie zębów.

Czy nie byłoby więc uzasadnionym dążenie do tego by WGLĄD i WYGLĄD
miały ten sam sens, były tak samo rozumiane?

By WGLĄD = WYGLĄD

Jakie warunki musiałyby byc spełnione by taka relacja zaistniała?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

43. Data: 2015-06-08 19:50:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-06 o 19:55, Chiron pisze:

> [...]
> opartych na mleku i jajach jest poniekąd decydująca. Można zrobić
> wegetariańską kanapkę z masłem i białym serem- moment. Wykonać sałatki
> tak prosto się nie da. Chyba, że chcesz szybko zrobić z jednego
> składnika- ale to raczej nie o to chodzi. Ma być smacznie. Zanim więc
> obierzesz i pokrajasz kilka gatunków owoców- to i zajmie trochę czasu- i
> jednak kosztuje (tymbardziej, jak się nie ma działki i mieszka w
> mieście). Dodatek oliwy czy oleju lnianego- nawet, jak masz resztę
> składników z działki- podniesie cenę sałatki- i to znacznie.

Zmartwię Cię - w diecie tradycyjnej, mięsnej, krojenie warzyw i owoców
na sałatki itp. itd. wcale nie odpada.

Ewa

44. Data: 2015-06-08 22:37:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Zmartwię Cię - w diecie tradycyjnej, mięsnej, krojenie warzyw i owoców na
> sałatki itp. itd. wcale nie odpada.

Zgoda- jednak w diecie mięsnej sałatka jest dodatkiem, nie daniem głównym.
Chodzi o ilość krajanych warzyw (owoców)

--

Chiron

45. Data: 2015-06-08 23:00:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-08 o 22:37, Chiron pisze:

> Zgoda- jednak w diecie mięsnej sałatka jest dodatkiem, nie daniem
> głównym. Chodzi o ilość krajanych warzyw (owoców)

Głównie to chodzi o smak. Najlepiej, kiedy dobry.

Ewa

46. Data: 2015-06-09 18:01:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-08 22:37, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Zgoda- jednak w diecie mięsnej sałatka jest dodatkiem, nie daniem
> głównym. Chodzi o ilość krajanych warzyw (owoców)

Tak, wegetarianizm to straszna męka. Jestem pełna podziwu, że aż tyle
czasu to znosiłeś/-sz.

47. Data: 2015-06-09 19:55:06

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Jun 2015 18:01:41 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-08 22:37, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Tak, wegetarianizm to straszna męka. Jestem pełna podziwu, że aż tyle
> czasu to znosiłeś/-sz.

Znowu jaja. Nie mogłabyś raz czegoś innego znieść? :)

M.

48. Data: 2015-06-09 20:55:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Jun 2015 19:55:06 +0200, Fragi napisał(a):

> Znowu jaja. Nie mogłabyś raz czegoś innego znieść? :)

Albo chociaż sześcianiki... :-D

49. Data: 2015-06-09 22:01:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-09 19:55, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

Jaja są takie niewegetariańskie, wiem.

50. Data: 2015-06-09 22:02:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo chociaż sześcianiki... :-D

Tak se ne da.
Obawiam się homoroidów.

Wspieralibyście instytucje która jest zbrodniarzem?
Elekronikus
Strategie na oszustow...
PRAWDZIWA twarz PO-lskiej armii to DNO!
Re: Pozdrowienia od naszych przyjaciół - banderowców.