Wygłuszenie zlewozmywaka ze stali

1. Data: 2013-01-30 21:34:02

Temat: Wygłuszenie zlewozmywaka ze stali
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, kupiłem kolejny z-zmywak i pod spodem znalazłem naklejony żałosny
kawałek czegoś co ma wygłuszyć dudnienie lejacej się wody. Macie jakieś
pomysły,żeby tłumienie było skuteczne?

2. Data: 2013-01-30 21:46:57

Temat: Re: Wygłuszenie zlewozmywaka ze stali
Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-30 22:34, Rentier pisze:
> Cześć, kupiłem kolejny z-zmywak i pod spodem znalazłem naklejony żałosny
> kawałek czegoś co ma wygłuszyć dudnienie lejacej się wody. Macie jakieś
> pomysły,żeby tłumienie było skuteczne?

Kupić porządny zlewozmywak, porządny czyli z grubej blachy. Kiedyś
miałem taki z Aristona, jak leciała woda było tylko słychać jej szum.
Teraz, po remoncie kuchni, musiałem kupić nowy do zabudowy i jest tak
jak u ciebie jakby koń na blachę lał....

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2013-01-31 00:58:11

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 stycznia 2013 22:34:02 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:
> Cześć, kupiłem kolejny z-zmywak i pod spodem znalazłem naklejony żałosny
>
> kawałek czegoś co ma wygłuszyć dudnienie lejacej się wody. Macie jakieś
>
> pomysły,żeby tłumienie było skuteczne?

Tam pomysły. Sprawdzone w praktyce. Klej montażowy 48A i płyta gumowa o grubości 1cm.
Ale nie mikroguma tylko pełna płyta. Boki i spód trzeba okleić. Mogą zostać miejsca
nie oklejone, rogi na przykład.

4. Data: 2013-01-31 07:23:11

Od: TrzyLinie <t...@k...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-30 22:34, Rentier napisał(a):
> Cześć, kupiłem kolejny z-zmywak i pod spodem znalazłem naklejony żałosny kawałek
> czegoś co ma wygłuszyć dudnienie lejacej się wody. Macie jakieś pomysły,żeby
> tłumienie było skuteczne?

"Obrzygać" grubo pianką montażową. Mam tak wygłuszoną i blaszaną wannę
i zlewozmywak i wrażenie jakby były z żeliwa.

--
TrzyLinie

5. Data: 2013-02-01 11:46:24

Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

taśma bitumiczna/dekarska do uszczelniania

spisuje się świetnie:-)

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
7956 (20130201) __________

Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

6. Data: 2013-02-15 15:31:26

Temat: Re: Wyg?uszenie zlewozmywaka ze stali
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2013-02-26 22:03:51

Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rentier <f...@g...com> wrote:
> [...]

Nie wali, bo od drugiej strony jest folia.

Schody spiralne Oskar
Odkurzacz - psia siersc
skrzypiący narożnik
Cheap Ugg Boots,D&G Shoes,Gucci Shoes,Dsquared2 Shoes,Prada shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com