Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI" Re: Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZ!DZANIE RELACJAMI"

Re: Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZ!DZANIE RELACJAMI"

Data: 2010-01-21 21:50:02
Temat: Re: Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZ!DZANIE RELACJAMI"
Od: darr_d1 <d...@w...pl>

5...@p...googlegroups.com...

> Witaj :) http://tymochowicz.net/2010/01/18/jak-dziala-komunik
at-otwarty/#IDCom...

Witaj, witaj :-}

A tak swoją drogą trzeba przyznać, że KO wzbudza nieco kontrowersji.
BTW nie lada sztuką jest zakomunikować komuś otwarcie, że dajmy na to
działa na nas jak płachta na byka (o ile oczywiście działa) w sposób
przyjazny i nie niszczący pozytywnych relacji, he he. Być może nabycie
między innymi takiej właśnie umiejętności jest jednym z tematów
szkolenia.

Pozdrawiam,
darr_d1