Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"

1. Data: 2010-01-20 18:19:39

Temat: Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
Od: "rosberg" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 26.01 o godzinie 20:30 odbedzie sie wyklad na zywo w internecie
poprowadzony przez Piotra Tymochowicza na temat zawarty w temacie :)

Zapraszam do rejestracji na: http://blog.solarisgate.pl/splash/

Liczba miejsc ograniczona.

2. Data: 2010-01-20 20:25:21

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 19:19, "rosberg" <w...@i...pl> wrote:
> We wtorek 26.01 o godzinie 20:30 odbedzie sie wyklad na zywo w internecie
> poprowadzony przez Piotra Tymochowicza na temat zawarty w temacie :)

> [...]

Dziękuje - nie przybeńde ;D
____
Iz@

3. Data: 2010-01-20 23:46:56

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 21:25, Iza <f...@o...pl> wrote:

> Dziękuje - nie przybeńde ;D

A dlaczego, jeśli wolno spytać? Czyżbyś nie miała ochoty bądź zamiaru
wyrażać tam zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych? He, he.;-)

BTW czytałem zarówno ten artykuł jak i komentarze i muszę przyznać, że
sam pomysł wydaje się dość ciekawy. Ja co prawda, z braku czasu,
raczej nie wezmę udziału w tym wykładzie. Uważam jednak, że sama
choćby świadomość naszych własnych emocji, nie mówiąc już o ich
wpływie na nasze życie, może mieć dla nas samych kolosalne znaczenie.
Bądź co bądź, jeśli się (mówiąc bardzo brzydko) "wkurwisz", albo też
mocno czymś podekscytujesz (nieważne w tym momencie czy Ty osobiście
czy też każdy z nas) w odstawkę idzie zarówno rozum, jak i cała reszta
"świata". Nieprawdaż? ;-))

Czasami warto znać wpływ naszych emocji na czyny, których się
podejmujemy czy też ich przyczyny. Iluż to zabójców, tak dla
przykładu, również tych "w obronie własnej" (do przestępcy) zarzekało
się, że nigdy by do człowieka nie strzelili. I co? Jednak strzelili...

Pozdrawiam,
darr_d1

4. Data: 2010-01-21 00:17:05

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 00:46, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:

> BTW czytałem zarówno ten artykuł jak i komentarze...

Pisząc"artykuł" mam na myśli to:

http://tymochowicz.net

A jeszcze bardziej ściśle mam na myśli głównie ten fragment artykułu:

"Jak działa Komunikat Otwarty?

Komunikat Otwarty stosujemy wobec ludzi, którym albo my mamy coś do
powiedzenia, albo od nich coś chcemy uzyskać. Komunikat ten stosowany
wobec wszystkich - spowoduje, że zamęczą nas swoją miłością.

Osoba wyszkolona w Komunikacie natychmiast "rozbraja" każdego
człowieka, buduje wizerunek kogoś niezwykle szczerego, otwartego,
godnego zaufania, szczególnie w gronie osób nie znających owych
technik.

Gdyby użycie Komunikatu Otwartego było masowe - obserwowalibyśmy -
powszechną rewolucję w komunikowaniu się, ponieważ narzędzia te -
sięgają do źródeł atawistycznych, do porozumienia czysto
emocjonalnego.

Ostatecznym celem w stosowaniu pakietu - jest przejście od działania
wizerunkowego, socjotechnicznego do harmonii pomiędzy tym, co
oznajmiamy, a tym co rzeczywiście przeżywamy, czyli do pewnego
specyficznego typu szczerości. Dlatego nie ma innej drogi do Prawdy,
jak droga od Kłamstwa do Prawdy, przynajmniej wówczas, gdy pragniemy
zachować pozytywne relacje.

Jeszcze raz to powtórzmy, bo to jedna z najistotniejszych spraw:
Ideałem komunikacji relacyjnej jest to, by mówić, pisać zgodnie z tym,
co istotnie przeżywamy, ponieważ tylko wtedy istnieje harmonia między
naszym wnętrzem a odgrywaną przez nas rolą.

Cała jednak sztuka polega na tym, by robić to tak, by nie tylko nie
niszczyć pozytywnych relacji, ale wręcz przeciwnie - mocniej je
kreować i potem je utrwalać."

Pozdrawiam,
darr_d1

5. Data: 2010-01-21 00:20:54

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 20, 1:19 pm, "rosberg" <w...@i...pl> wrote:
> We wtorek 26.01 o godzinie 20:30 odbedzie sie wyklad na zywo w internecie
> poprowadzony przez Piotra Tymochowicza na temat zawarty w temacie :)

> [...]

Chocby mi placili nie pojde!
Wystarczy to, jak Lepper wyszedl na znajpmosci z Tymochowiczem. Tfu!

6. Data: 2010-01-21 01:54:32

Temat: Re: Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZ!DZANIE RELACJAMI" OT
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" napisał:

> Dziękuje - nie przybeńde ;D

Dla Ciebie coś zamiast słów w temacie wiadomym ;)

http://tinyurl.com/ya89mvd

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

7. Data: 2010-01-21 02:21:44

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Dla Ciebie coś zamiast słów w temacie wiadomym ;)
>
> http://tinyurl.com/ya89mvd
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

http://www.youtube.com/watch?v=HLhNBkJx4Tc&feature=P
layList&p=641C22F9520A328C&index=0&playnext=1

8. Data: 2010-01-21 02:31:36

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Dla Ciebie coś zamiast słów w temacie wiadomym ;)
>
> http://tinyurl.com/ya89mvd

http://www.youtube.com/watch?v=zuHu0ptWadg&feature=r
elated

9. Data: 2010-01-21 02:44:56

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> http://www.youtube.com/watch?v=zuHu0ptWadg&feature=r
elated

http://www.youtube.com/watch?v=RFedR6j58AQ&feature=r
elated

10. Data: 2010-01-21 06:06:54

Temat: Re: Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZ!DZANIE RELACJAMI"
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darr_d1" <d...@w...pl>
m.googlegroups.com...

> [...]
>
> Cała jednak sztuka polega na tym, by robić to tak, by nie tylko nie
> niszczyć pozytywnych relacji, ale wręcz przeciwnie - mocniej je

Witaj :)
http://tymochowicz.net/2010/01/18/jak-dziala-komunik
at-otwarty/#IDComment53126024
pozdrawiam,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...
RELACJE MALZENSKIE...
Re: Wazektomia
ROZMOWA Z SYNEM...