Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"

11. Data: 2010-01-21 17:42:32

Temat: Re: Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
Od: "rosberg" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nic nie szkodzi, z Toba czy bez Ciebie wyklad sie odbedzie i juz ponad 2000
sluchaczy na nim na pewno bedzie :)
Uzytkownik "narciasz" <n...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
On Jan 20, 1:19 pm, "rosberg" <w...@i...pl> wrote:
> We wtorek 26.01 o godzinie 20:30 odbedzie sie wyklad na zywo w internecie
> poprowadzony przez Piotra Tymochowicza na temat zawarty w temacie :)
>
> Zapraszam do rejestracji na:http://blog.solarisgate.pl/splash/
>
> Liczba miejsc ograniczona.

Chocby mi placili nie pojde!
Wystarczy to, jak Lepper wyszedl na znajpmosci z Tymochowiczem. Tfu!

12. Data: 2010-01-21 21:50:02

Temat: Re: Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZ!DZANIE RELACJAMI"
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5...@p...googlegroups.com...

> Witaj :) http://tymochowicz.net/2010/01/18/jak-dziala-komunik
at-otwarty/#IDCom...

Witaj, witaj :-}

A tak swoją drogą trzeba przyznać, że KO wzbudza nieco kontrowersji.
BTW nie lada sztuką jest zakomunikować komuś otwarcie, że dajmy na to
działa na nas jak płachta na byka (o ile oczywiście działa) w sposób
przyjazny i nie niszczący pozytywnych relacji, he he. Być może nabycie
między innymi takiej właśnie umiejętności jest jednym z tematów
szkolenia.

Pozdrawiam,
darr_d1

13. Data: 2010-01-21 22:02:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darr_d1" <d...@w...pl>
m.googlegroups.com...
> [...]

> sposób przyjazny i nie niszczący pozytywnych relacji, he he. Być może
> nabycie między innymi takiej właśnie umiejętności jest jednym z

Podoba mnie się to przejście od fałszu do prawdy.
Teoretycznie bardzo ładnie brzmi ;)
Ed

kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...
RELACJE MALZENSKIE...
Re: Wazektomia
ROZMOWA Z SYNEM...