Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P

1. Data: 2019-12-11 23:26:05

Temat: Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://kopalniawiedzy.pl/Babilonia-Epos-o-Gilgamesz
u-Ea-powodz-arka-Noe,31168

2. Data: 2019-12-12 00:16:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/12/2019 o 22:26, m...@g...com pisze:
> https://kopalniawiedzy.pl/Babilonia-Epos-o-Gilgamesz
u-Ea-powodz-arka-Noe,31168

jesli juz to z malej litery

--
gazebo

3. Data: 2019-12-12 00:52:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

jesli juz to z malej litery
---
"com naPISal naPISalem" ;P
Sam jestes gaz z malej litery
bo ciebie wlasciwie POza kilkoma
literkami w necie nie ma i niewiele
wiecej POzostanie, memento mori, r.i.p. ;)

4. Data: 2019-12-12 01:10:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 00:52:05 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> [...]
> bo ciebie wlasciwie POza kilkoma
> literkami w necie nie ma i niewiele
> wiecej POzostanie, memento mori, r.i.p. ;)

Z dużej litery to chyba na zasadzie, że bogowie politeistyczni są maskami /
marionetkami właściwego Boga i poniekąd w tym sensie jako filozoficzny
monista-niedualista się zgodzę.

5. Data: 2019-12-12 06:26:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/12/2019 o 23:52, m...@g...com pisze:
> [...]
> bo ciebie wlasciwie POza kilkoma
> literkami w necie nie ma i niewiele
> wiecej POzostanie, memento mori, r.i.p. ;)

zartowalem, ofc z duzej

--
gazebo

6. Data: 2019-12-12 21:35:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

zartowalem, ofc z duzej
---
Kajanie nic ci Gas nie POmoze i tak jestes (jak) z POwietrza ;P
https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wszystko-co-nas-o
tacza-w-tym-my-sami-w-99999999-pusta-przestrzen

7. Data: 2019-12-12 23:48:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Chyba ze jednak judeo-chrzescijanie maja racje i tzw "bogowie" wszelkich kultur to po
prostu wykreowane przez Stworce-Boga osobowe byty anielskie/w tym upadle-demony,
wtedy marionetki nie istnieja bo powszechna jest wolna wola kazdego bytu osobowego. A
panteony bostw to wykreowana przez owe demony dla otumanienia ludzi "zaslona
dymna",co poniekad pachnie "opium dla ludkow" tyle ze nie pod tym adresem co
chcieliby otumanieni marksisci ;P

8. Data: 2019-12-13 15:40:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/12/2019 o 20:35, m...@g...com pisze:
> [...]
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wszystko-co-nas-o
tacza-w-tym-my-sami-w-99999999-pusta-przestrzen

a bajke o trzech swinkach zna?

--
gazebo

9. Data: 2019-12-14 00:03:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Kajanie nic ci Gas nie POmoze i tak jestes (jak) z POwietrza ;P
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wszystko-co-nas-o
tacza-w-tym-my-sami-w-99999999-pusta-przestrzen

a bajke o trzech swinkach zna?

ta o prowdzie, tyz-prowdzie i g...prowdzie? ;P
A tym linkiem bym sie przejal na twoim miejscu o tyle
ze ktos kto POtrafi zastosowac w praktyce te prowde
przyrody o tym zesmy nicoscia i POwietrzem wlasciwie...
POtrafi przenikac przez sciany i zamkniete drzwi, ot bajecznosc dopiero ;P

J 20,19-31
Było to wieczorem owego pierwszego dnia tygodnia. Tam gdzie przebywali uczniowie,
drzwi były zamknięte z obawy przed Żydami, Jezus wszedł, stanął pośrodku i rzekł do
nich: Pokój wam! A to powiedziawszy, pokazał im ręce i bok. Uradowali się zatem
uczniowie ujrzawszy Pana. A Jezus znowu rzekł do nich: Pokój wam! Jak Ojciec Mnie
posłał, tak i Ja was posyłam. Po tych słowach tchnął na nich i powiedział im:
Weźmijcie Ducha Świętego! Którym odpuścicie grzechy, są im odpuszczone, a którym
zatrzymacie, są im zatrzymane. Ale Tomasz, jeden z Dwunastu, zwany Didymos, nie był
razem z nimi, kiedy przyszedł Jezus. Inni więc uczniowie mówili do niego: Widzieliśmy
Pana! Ale on rzekł do nich: Jeżeli na rękach Jego nie zobaczę śladu gwoździ i nie
włożę palca mego w miejsce gwoździ, i nie włożę ręki mojej do boku Jego, nie uwierzę.
A po ośmiu dniach, kiedy uczniowie Jego byli znowu wewnątrz /domu/ i Tomasz z nimi,
Jezus przyszedł mimo drzwi zamkniętych, stanął pośrodku i rzekł: Pokój wam! Następnie
rzekł do Tomasza: Podnieś tutaj swój palec i zobacz moje ręce. Podnieś rękę i włóż
/ją/ do mego boku, i nie bądź niedowiarkiem, lecz wierzącym. Tomasz Mu odpowiedział:
Pan mój i Bóg mój! Powiedział mu Jezus: Uwierzyłeś dlatego, ponieważ Mnie ujrzałeś?
Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli. I wiele innych znaków, których nie
zapisano w tej książce, uczynił Jezus wobec uczniów. Te zaś zapisano, abyście
wierzyli, że Jezus jest Mesjaszem, Synem Bożym, i abyście wierząc mieli życie w imię
Jego."

https://m.youtube.com/watch?v=j74M6SlJ2s0

10. Data: 2019-12-14 06:02:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/12/2019 o 23:03, m...@g...com pisze:
> [...]
wierzyli, że Jezus jest Mesjaszem, Synem Bożym, i abyście wierząc mieli życie w imię

i to po tym stawiali Zyda przed kosciolem i lali go w morde jak
wychodzili po mszy?

--
gazebo

Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"
"Pisze o jełopie...i o innym jełopie..."
przepraszam,
Wszechświat danych wciąż rośnie.