Re: Wymiana handlowa?

From: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wymiana handlowa?
Date: Wed, 09 Feb 2000 17:28:50 GMT

"Voo" <p...@p...pl> wrote in message
news:87p838$p6q$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> 3.4. Fenyloetyloamina jest endogennym, tzn. produkowanym przez sam
organizm,
> analogiem amfetaminy wytwarzanym w niektórych stanach emocjonalnych,
przede[..]
> W okresie przywiązania i głębokiej przyjaźni dużą rolę odgrywają endogenne
> peptydy opiatowe, przede wszystkim endorfiny, wytwarzane pod wpływem
> obecności partnera, a nawet jako reakcja na otrzymanie od niego/niej
> wiadomości w przypadku czasowej rozłąki.

"Moze mi to pani jeszcze raz przeczytac?"
Jasne a jak bedziesz chcial powiedziec komus ze go kochasz to powiesz
"Kochanie, moja endorfina mowi ze cie tu nie ma."? Prosze cie.
I powiedz mi jeszcze odpowiesz kto tak zaprojektowal czlowieka zeby tak to
dzialalo......... I skad sie biora uczucia. I poprosze o wzor na mysl.
Ale tak serio to czytajac to wiem skad (jako dzieci Boze) sie wzielismy
"Deus ex machina"
PS I poprosze jeszcze o wytlumaczenie skad sie wziely przepowiedni
Nostradamusa. (skad on o tym wiedzial)

> tak , mysle ze tak.

Kiedy?

Pajonk