Wymiana kaloryfera-jaki kupic?

1. Data: 2004-11-20 09:31:01

Temat: Wymiana kaloryfera-jaki kupic?
Od: Judash <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zamierzam wymienic kaloryfery w moim mieszkanku w zwiazkuz tym
mam pytanko. Jakie kupic kaloryfery dodam, ze obecnie mam standardowe,
zeliwne, czy warto wymienic na nowe? Na kaloryferach sa zalozone
mierniki zuzytego ciepla. Jesli ktos a doswiadczenia z podobnym
problemem prosze siepodzielic.Bedewdzieczny za wszelkie sugestie.

1. Data: 2004-11-20 21:47:04

Temat: Re: Wymiana kaloryfera-jaki kupic?
Od: "Pierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Radzilbym zostawic stare zeliwne.
Sa lepsze od stalowych.
Chyba ze wymienic z powodu estetyki na aluminiowe.
Ale to dosyc drogo.

Pierre

1. Data: 2004-11-21 06:54:59

Od: "Pierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem; mozna wymienic rury stalowe na miedziane.
To bedzie nawet lepiej

Pierre

HYBNER - zamknięty kołnierz
Stara pralka i stopine gniazdko