Wymiana łożysk w pralce Amica PA5580

1. Data: 2006-05-08 19:01:38

Temat: Wymiana łożysk w pralce Amica PA5580
Od: a...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Proszę o poradę,czy ma sens samemu wymieniać łożysko na bębnie w
tej pralce.Jeżeli tak to proszę o informacje jak to zrobić(żeby
przy okazji jeszcze bardziej jej nie zepsuć)jakie łożyska są
potrzebne,ewentualnie jaki jest orientacyjny koszt naprawy przez
fachowca.
Pozdrawiam
Adam

2. Data: 2006-05-09 05:56:52

Temat: Re: Wymiana łożysk w pralce Amica PA5580
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli Ty się pytasz jakie tam jest łożysko, a nie jakie są łóżyska, i
jężeli nie interesuje Ciebie rzecz najważniejsza, czyli wymiary simmeringa,
to Twoja wiedza na temat takiej naprawy jest zerowa.
W takiej sytuacji lepiej wziąść sobie dobrego fachowca. Ceny są różne.
U mnie taka naprawa, z dwuletnią gwarancją kosztuje 160,-

3. Data: 2006-05-09 11:55:32

Od: a...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):
> [...]
> W takiej sytuacji lepiej wziąść sobie dobrego fachowca. Ceny są różne.
> U mnie taka naprawa, z dwuletnią gwarancją kosztuje 160,-

A gdzie mieszkasz,bo ja jestem z Rybnika.Czy koszt który podałeś
zawiera cenę materiałów?

4. Data: 2006-05-09 17:22:14

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@r...pl napisał(a):

> A gdzie mieszkasz,bo ja jestem z Rybnika.
http://abramowicz.ustron.pl/

jaki kocioł?
pytanie do mieszkańców Krakowa :) -baterie Franke
Uszkodzony Aquarius
czyszczenie nowe okna
Adaptacja strychu - zgoda drugiego właściciela