Wynajem mieszkania (pokoju), ryczałt.

1. Data: 2004-04-07 10:31:10

Temat: Wynajem mieszkania (pokoju), ryczałt.
Od: "KrzyK" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie: czy mogę wynająć (komuś) jeden pokój w moim mieszkaniu i płacić
do US ryczałt 8,5%? (Czy też ryczałt można płacić tylko przy wynajmie całego
mieszkania?)
Jeśli jest to możliwe to jak wygląda przychód, od którego płacę te 8,5%? Czy
biorę pod uwagę cały czynsz+odstępne, czy też jakąś wartość ułamkową
czynszu(ale jak ją obliczyć?). A co np. z opłatami za prąd, telefon, gaz
itd.?

Czy ktoś ćwiczył już takie rozwiązanie i ewentualnie ma jakiś wzór umowy?

pzdr serdecznie
KrzyK

1. Data: 2004-04-10 16:52:25

Temat: Re: Wynajem mieszkania (pokoju), ryczałt.
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
płacić
> do US ryczałt 8,5%? (Czy też ryczałt można płacić tylko przy wynajmie
pewnie można, ale musiałbym jeszcze sprawdzic a nie mam czasu

> [...]
> biorę pod uwagę cały czynsz+odstępne, czy też jakąś wartość ułamkową
> czynszu(ale jak ją obliczyć?). A co np. z opłatami za prąd, telefon, gaz

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,20160
37.html

JerzyR

Wykonawcy poszukiwani-Kraków
skrzynka zewnętrzna elektryczna
zmywarka i biały nalot - ponownie.
ceny malowania - krakow
Odstapie przydzial mieszkania TBS / Warszawa