Wynik Posiewu ?

1. Data: 2002-03-27 08:37:08

Temat: Wynik Posiewu ?
Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

material - plyn z torbieli ucha

- posiew bezposredni ujemny

- z podloza namnazajacego wychodowano : E. Cali (chyba)

Prosze o info co to jest...

Dziekuje...

2. Data: 2002-03-27 10:42:51

Temat: Re: Wynik Posiewu ?
Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> material - plyn z torbieli ucha
>
> - posiew bezposredni ujemny

Posiewy bezposrednie z jam ciala i torbieli czesto bywaja ujemne ze wzgledu
na mala ilosc bakteri w plynie.

> - z podloza namnazajacego wychodowano : E. Cali (chyba)

Escherichia coli - bakteria w ksztalcie paleczki, tlenowa, gramdodatmia z
rodzju Enterobacteriaceae. Jest flora fizjologiczna p. pokarmowego. Bardzo
czesto powoduje infekcje i dotyczy to przede wszystkim: drogi moczowe, ucho,
rany , jamy ciala itp. Tak wiec "zlapales" typowa bakteryjke i leczenie
(antybiotyk wg antybiogramu) nie powinno sprawiac problemu.
Jezeli masz jeszcze watpliwosci to pytaj.
violeczka

3. Data: 2002-03-27 16:09:19

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drobna uwaga - E. coli jest G(-) jak wszystkie Enterobacteriacae.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

4. Data: 2002-03-27 17:02:22

Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jest w jakis sposob grozne?

d.

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@p...bez.onet.spamu.pl> napisał w
wiadomości news:9ir3ausunjhnjb1at0path6su84mcs3tiq@4ax.com...

5. Data: 2002-03-27 17:37:30

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie, ze gramujemna, tak to jest jak sie wykonuje kilka prac na raz i
jeszcze pobuje odpowiadac na liscie. Sorry!
violeczka

6. Data: 2002-03-27 19:11:46

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy to jest w jakis sposob grozne?
Vide post Violeczki - :-).
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

test-sorry
zimno na ustach
stymulatory miesni
co na gardło??