Wynik cytologii

1. Data: 2003-06-30 17:09:45

Temat: Wynik cytologii
Od: "Tomo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
Mam pytanko, badanie cytologii odbylo sie w 19 dniu cyklu. Na wyniku jest
taka pozycja jak:
Reakcja hormonalna nablonka pochwy / Brak działania estrogennego / NIEPEŁNA
LUTEALNA.

Mam pytanie co to znaczy: niepelna lutealna ? Czy badanie odbylo sie w
dniach plodnych czy nie ?
z gory dziekuje
Tomo

2. Data: 2003-07-01 07:12:18

Temat: Re: Wynik cytologii
Od: "Aneta502" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z gory dziekuje
> Tomo
>
> u kobiet występują trzy fazy cyklu-folikularna, owulacyjna i lutealna,
widocznie kobieta nie weszła całkowicie w ostatnią fazę, było to pogranicze
fazy owulacyjnej i lutealnej...pozdrawiam

3. Data: 2003-07-01 12:59:05

Od: "Tomo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widocznie kobieta nie weszła całkowicie w ostatnią fazę, było to
pogranicze
> fazy owulacyjnej i lutealnej...pozdrawiam

dzieki. jeszcze jedno pytanko, jezeli jest to pogranicze fazy owulacyjnej i
lutealnej, to znaczy, ze wtedy byly dni plodne ? czy to pogranicze jest
przed czy po dniach plodnych ?

jeszcze raz dzieki
Tomo

4. Data: 2003-07-01 13:34:35

Od: "Aneta502" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jeszcze raz dzieki
> Tomo
>
> trudno stwierdzić, dni płodne właściwie są rózne u każdej kobiety, u
jednych trwają dwa u innych 6 dni, kobiety potrafią zajść w ciążę także w
trakcie okresu, żeby dokładnie to stwierdzić trzeba by było zrobić test
owulacyjny lub dobre USG które mogłoby to potwierdzić, zależy też od
dokładności comiesięcznych cyklów...pozdrawiam

5. Data: 2003-07-01 17:48:01

Od: "Tomo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> owulacyjny lub dobre USG które mogłoby to potwierdzić, zależy też od
> dokładności comiesięcznych cyklów...pozdrawiam

dzieki.
tomo

6. Data: 2003-07-03 08:50:47

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od Aneta502 (a...@i...pl) dostałam taką:

> jednych trwają dwa u innych 6 dni,

Możesz podać źródło tej informacji? Wydaje mi się ona conajmniej
dyskusyjna...

--
Pozdrawia Monika
GG 51726