Wypadanie włosów po długiej hospitalizacji

1. Data: 2009-04-15 09:34:41

Temat: Wypadanie włosów po długiej hospitalizacji
Od: "Torbut" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja żona leżała w szpitalu 2 miesiace. Przeszła dwie cieżkie operacje i
kilka bardzo intensywnych kuracji antybiotykowych. Już jest 3 miesiąc w domu
i zauważyliśmy, ze strasznie wychodza jej włosy. Sa poprostu wszędzie. Czy
ktos z szanownych grupowiczów poradzi co z tym zrobic, może jakies witaminy
czy cos?

Z góry dziekuję za odpowiedz.

2. Data: 2009-04-15 11:55:52

Temat: Re: Wypadanie włosów po długiej hospitalizacji
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Torbut pisze:
> [...]
> ktos z szanownych grupowiczów poradzi co z tym zrobic, może jakies witaminy

Ja mam to samo po ciężkiej chorobie - w tym hospitalizacja, operacje,
śpiączka farmakologiczna, antybiotyki, wygłodzenie (temat na osobny
wątek - jak chory ma wyzdrowieć jak nie je i dostaje tylko 2 półlitrowe
kroplówki glukozy na dobę a poza tym tylko płyny?).
Schudłam na skutek choroby ponad 20kg a włosy zaczęły wyłazić garściami.
To głównie efekt braku potrzebnych witamin i minerałów.
Trzeba zacząć brać jakieś kompleksowe suplementy i uzbroić sie w
cierpliwość.

Ja zaczęłam brać witaminy dla kobiet w ciąży (te zestawy witamin są
specjalnie celowane w większe zapotrzebowanie) ale można spróbować tych
modnych kompleksów na piękne włosy. Efekt i tak będzie widoczny po
minimum miesiącu stosowania.
Ja dorzuciłam do tego jeszcze preparaty do włosów z aminexilem na
wzmocnienie cebulek ale to dość kosztowna impreza.

Ale zasadniczo niewiele poradzisz - jeżeli organizm jest wycieńczony to
włosy będą wypadać. Ale jak się dziewczyna wzmocni to wyrosną nowe.

U mnie już się pojawiły pierwsze siewki i to nawet na łysinkach po
odleżynach. Garść włosów co rano na poduszce może załamywać, ale jeżeli
tylko nie jest to spowodowane jakaś konkretna chorobą to na pewno minie.

Zawsze można obciąć włosy krótko, będzie mniejszy kłopot ze sprzątaniem
a poza tym lato idzie a ma być upalne w tym roku. :-)

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID m...@e...com.pl
GG: 5303813

3. Data: 2009-04-15 19:08:20

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Torbut wrote:

> [...]
> domu i zauważyliśmy, ze strasznie wychodza jej włosy. Sa poprostu
> wszędzie. Czy ktos z szanownych grupowiczów poradzi co z tym zrobic, może

znany efekt, przyczyną jest głównie stres. Minie za kilka tygodni, góra
miesięcy - dbać o dobre odżywianie, odstresowanie etc.

Czerwone kropki na skórze
Milgamma N a ciąża
podwyższone ASO
szczepienie przypominające WZW B