Wypalam sie ???

1. Data: 2002-04-09 11:20:51

Temat: Wypalam sie ???
Od: "Cony" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

cze
mam dwadziscie kilka latek i....
no wlasnie i czuje sie jakis taki wypalony...
jakbym juz nikomu nie potrafil dac szczescia, milosci etc
jakbym oddal juz wzystko co mam... i nic juz nie zostalo dla mnie...
dla innych...

Czy zdazaja sie wam takie uczucia ??
co wogole sadzicie ....
czesc osob mowi ze to czasowe...
ale mi jakos nie chce przejsc...

pozdro

--
==============Cony==============
"Ogranicza nas tylko nasza wyobrażnia"

1. Data: 2002-04-09 11:39:27

Temat: Re: Wypalam sie ???
Od: orystes <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cony napisał(a):

> [...]
> jakbym juz nikomu nie potrafil dac szczescia, milosci etc
> jakbym oddal juz wzystko co mam... i nic juz nie zostalo dla mnie...

Moze nie zachowujesz rownowagi miedzy
braniem i dawaniem ?

orystes

1. Data: 2002-04-09 12:18:08

Od: "Cony" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

================================
Użytkownik "orystes" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Moze nie zachowujesz rownowagi miedzy
> braniem i dawaniem ?

czyli co ??? wiecej biore niz daje ????
bo raczej w druga strone to nie ma wiekszego sensu....

1. Data: 2002-04-09 12:31:04

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli co ??? wiecej biore niz daje ????
> bo raczej w druga strone to nie ma wiekszego sensu....
>
> --

Czyli co? Dawac duzo z siebie i niekoniecznie czekac na
to az ktos odda z nawiazka nie ma sensu?
No to winszuje.

Mich

1. Data: 2002-04-09 12:36:01

Od: "Cony" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> [...]
================================

> czyli co ??? wiecej biore niz daje ????
> bo raczej w druga strone to nie ma wiekszego sensu....

sorks ;))
pomylilem sie wedlug ciebie wiecej daje niz biore tak???

1. Data: 2002-04-09 14:37:44

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zdazaja sie wam takie uczucia ??
> co wogole sadzicie ....

Mna raczej nie, przeciez gdy masz 20, pojawiaja sie "nowe mozliwosci".

> jakbym juz nikomu nie potrafil dac szczescia, milosci etc
> jakbym oddal juz wzystko co mam... i nic juz nie zostalo dla mnie...

Ale co: nie chce Ci sie, czy zraziles sie, czy to nie mam sensu,
czy nie dostajesz nic w zamian?

Piszesz tak jakby to "dawanie" mialo dla Ciebie wartosc (lubisz to),
rownoszczesnie nie masz sily tego robic.
Na czym polega to: "nie mam sily"?
Moze nie warto dawac na zasadzie jakiej dawales do tej pory?
Zdrufka, Duch

1. Data: 2002-04-09 15:29:58

Od: "Cony" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> Mna raczej nie, przeciez gdy masz 20, pojawiaja sie "nowe mozliwosci".
temu nie przecze ...
ja mowie tyko o zwiazkach i to dosc bliskich...

> Ale co: nie chce Ci sie, czy zraziles sie, czy to nie mam sensu,
> czy nie dostajesz nic w zamian?

Dawanie to jedna z najleprzych rzeczy jaka sie moze czlowiekowi przydarzyc..
gdy widze to szczescie, radosc, mieniace sie na twarzy dziwczyny...
tego sie nie da opisac...
balsk oczu i .... cle cialo mowiiace....

> Piszesz tak jakby to "dawanie" mialo dla Ciebie wartosc (lubisz to),

kocham... lubie uszczesliwac ludzi wszystkich
to chyba moje hobby ;) - bylo
moze dlatego wlasnie przez dotychczasowe moje zycie prawie zawsze bylem
usmiechniety
zawsze mialem czas dla przyjaciol... gdy mnie potrzebowali

> rownoszczesnie nie masz sily tego robic.
> Na czym polega to: "nie mam sily"?

moze nie tyle co nie mam sily ...
czuje sie jakbym niemial co dac...
boje sie zwiazku bo nie mam sily sie angazowac
nie wiem co moglbym zaoferowac...

Prawie do teraz, przez ostatnie 5 lat bylem z kims...
i czuje ze nie moge nie potrafie juz...

> Moze nie warto dawac na zasadzie jakiej dawales do tej pory?
a na jakiej jest sens ???
uwazasz ze dawanie nie ma nensu ???
to po co zyc ???
zeby byc pasozytem ???
przeciez to bez sensu

pozdro

1. Data: 2002-04-09 18:41:40

Od: "Jarek" <c...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mam dwadziscie kilka latek i przez ostatnie 2 lata miałem coś
podobnego... Powoli chyba zaczynam z tego wychodzić :-))).
Lekarstwo? Czas, znajomi, ciekawe, nowe zajęcia, właściwe odrzywianie się,
jak najbardziej

1. Data: 2002-04-09 18:54:01

Od: "Cony" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <c...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podobnego... Powoli chyba zaczynam z tego wychodzić :-))).
> Lekarstwo? Czas, znajomi, ciekawe, nowe zajęcia, właściwe odrzywianie się,

mam nadzieje ze tego sie wyrasta ;)))

1. Data: 2002-04-09 19:11:17

Temat: Odp: Wypalam sie ???
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cony <c...@a...waw.pl>:
> jakbym oddal juz wzystko co mam... i nic juz nie zostalo (..)

A co i komu dales?

Melisa

przemyślenia
czytelnicy