Wypoczynek

11. Data: 2011-03-30 14:04:19

Temat: Re: Wypoczynek
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.03.29 06:22, użytkowniczka/użytkownik Jacek Sztajnke napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Do Jantara na mierzei.

daleeeko :/ i chyba wolę górki :) ale jak artur - linka wrzuć by się przyjrzeć
ofercie.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

12. Data: 2011-03-30 19:18:23

Od: sjacek <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-30 11:49, artur_m pisze:

> Mógłbyś napisać pełną nazwę ośrodka,
> ewentualnie stronę internetową?

http://www.owneptun.mierzeja.pl/start.html

Ale z góry uprzedzam, że ciężko u nich z wolnymi miejscami

13. Data: 2011-04-06 10:22:42

Od: artur_m <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.owneptun.mierzeja.pl/start.html
>
> Ale z góry uprzedzam, że ciężko u nich z wolnymi miejscami

Dzięki.
Ceny nie są zbyt niskie.

Witam ponownie
pracowniczy "szantaz"
turnus rehabilitacyjny w formie ambulatoryjnej
inwalidzi nie powinni poruszac sie czolgami
Renta socjalna a praca